Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hangende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hangende bladeren

    Korting op 420shop
    Ik heb 4 wietplantjes staan in een kastje met een ledpaneel. De achterste 2 plantjes vertonen rare lichtgroenachtige plekken en de bladpunten en bladeren hangen een een beetje naar beneden.. wat zou dit kunnen zijn? Temperatuur is tussen de 21-25 graden want dat fluctueert soms. Ik heb ze een beetje wortelstimulator gegeven en voor de rest geen groeivoeding want in de voedingsgrond zit genoeg stoffen voor de groeifase. Ik heb er wat fotos bij gedaan. Alvast bedankt voor je tijd.

    groet, Lars
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Staan wsl te verzuipen. Klauw en bol blad.

    Comment


    • Lars420
      Lars420 commented
      Editing a comment
      Dankje voor je reactie, maar ik weet bijna wel zeker dat dat niet het geval is.. enkele andere suggesties?

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Ja toch te nat. Er is niks anders dat klauw en zo'n bol hangend blad veroorzaakt dan te nat te staan.

    #3
    Ik zie alleen niet zo waarom dit in het forum over voeding staat?
    Heb je daar een reden voor of kon je het helpdesk forum niet vinden?

    Denk inderdaad te nat of te droog en ik zie kleine potjes dus waarschijnlijk veel water in 1x gegeven en daarna weer te droog laten worden en toen weer teveel water.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Lars420
      Lars420 commented
      Editing a comment
      Hoe verander ik het forum? Of kan dat niet meer? En dat zou kunnen kloppen wat je zegt, als dat stress geeft aan de plant. En bedankt voor de reactie

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      No worries, ik zal m morgen ff verplaatsen.
      Ik zit nu op m’ n gsm
Bezig...
X