Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad krult naar binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad krult naar binnen

    Korting op 420shop
    Mijn plant is enkele weken in bloei, eerste weken geen probleem.
    Nu sins de laatste week krullen de bladeren naar binnen, heb gelezen dat dit kan liggen aan stikstof overschot, maar ik heb mijn planten geen extra voeding gegeven.
    aan wat zou dit kunnen liggen?

    alvast bedankt,

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Te lage lv??
    heb je je waaier direct op je bladeren staan??
    geef je nog wel gewoon normaal voeding of helemaal niks meer?
    ec te hoog??
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      heb je er wel een lamp boven hangen?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        De zolder raam

      #4
      Lijkt idd erg op stikstof overschot.

      Comment


        #5
        Ik zou even wat gegevens erbij zetten.
        Waar staan ze in, gebruik je een lamp, kweekruimte, wat voor water krijgen ze, doe je nog iets aan de pH, doe je iets aan ventilatie etc etc..
        Hoe meer info we krijgen hoe makkelijker een oorzaak is aan te wijzen.
        Nu is het vooral een beetje gokken.

        Het ziet eruit alsof ze op de tocht staan.
        Dat kan bijv. als je er een ventilator op richt, dat vinden ze niet fijn.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #6
          Die van mij die achter het raam stond zag er ook zo uit. Wellicht hebben ze het te koud? Bij stikstof overschot krullen ze niet naar binnen zoals nu.
          Zoals Q aangeeft, meer info schetst een duidelijker beeld wel
          Ad usum proprium!

          Comment


            #7
            staat idd op een kamer onder een raam, luchtvochtigheid rond de 60%, wel maar 15 graden

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Brrr veel te koud, dat verklaard de gekrulde bladen. Ook zijn ze een beetje bol dat duid op teveel water. Staat ook al in de bloei niet? De luchtvochtigheid is nu niet echt van belang, althans zolang het niet lager is als 30% en niet hoger dan 65% -meer kans op schimmel, minder trichomen etc etc. Ik zou je plant lekker laten staan, hang er een spaarlamp boven als extra verlichting (en warmte) en zet de verwarming aan..

            #8
            En jij denkt werkelijk dat dat warm genoeg is? Waarschijnlijk in de nacht nog kouder? Of meet je dat niet?

            Planten hebben temperaturen nodig tussen de 18 en 26 graden. Een graadje meer of minder is geen probleem, mits dat graadje minder alleen in de nachtelijke uren is en dat graadje meer mag onder de zon/verlichting ook wel voorkomen...

            Maar rond deze tijd alleen voor het raam, is vragen om moeilijkheden lijkt mij...
            Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

            Comment


              #9
              Ik zou denken dat ze 't aan het opgeven is


              staat die toevallig al 3 maanden te trachten af te bloeien achter een zolderraam?

              EDIT: Ja inderdaad bij 15 graden op een zolder achter het raam gaat ze 't uiteindelijk wel opgeven, die wil meer warmte en meer licht

              Comment

              Bezig...
              X