Rode bladstelen onderaan

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TruSpliffman
    Senior Stoner
    Member
    • May 2018
    • 42

    #1

    Rode bladstelen onderaan

    Korting op 420shop
    Ey growers,

    ik heb een 4 Shark Attacks van Dinafem in bloeiweek 4 staan.
    Alles gaat goed maar ik er valt me op dat ik knalrode bladstelen heb, en vooral bij de oudere grotere bladeren, lager in de scrog...
    Het bladgroen is behoorlijk donkergroen maar ik heb nergens verbranding en de toppen groeien normaal. Dus nogmaals ik ervaar geen problemen, maar ik vraag me wel af hoe ik van die stelen af kan komen of ze de volgende keer kan voorkomen!
    Wat denken jullie?? Temp ligt het niet aan, kast is geisoleerd en verwarmd min 21-max 29.

    En mag ik bladgroen snoeien in bloeiweek 4-5?


    Gr TruSpliff
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Zou er niks aan doen, misschien de voeding ietsiepietsie verlagen, that's it.

    Het staat er perfect bij, beter kan het er bijna niet uitzien als ze de bloei in gaan.
    Ik zou willen dat ze er bij mij altijd zo uitzagen begin bloei.

    Blad weghalen is je eigen keuze.
    Wanneer het mag?
    Altijd.
    Is het altijd goed?
    Nee, zeker niet.

    Ze zien eruit of ze in week 2 bloei zitten ongeveer.
    Tel je soms de bloei vanaf omschakeling 12/12?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Wie maakt er zich zorgen over wat rode stelen bij een perfecte scrog?

      Comment

      • TruSpliffman
        Senior Stoner
        Member
        • May 2018
        • 42

        #4
        QnQ ze zullen tussen week 2-4 zitten ergens nu. Planten hebben 2-3maanden bij een vriend van me gestaan, ze leefden wel maar groeiden zeer slecht. PH en kou waren de boosdoeners.
        Ik heb de planten van hem overgenomen, daarna nog 2/3 weken gescrogd.
        De werkelijke bloei was bij alle planten verschillend, maar bij de snelste was dit al binnen 5 dagen. Heb wel alles 24 uur donker gezet, daarna 12/12.
        Vandaar dat ik van de "kleur" van de trichomen (per plant) uit moet gaan om einde bloei te kunnen inschatten.
        Aangezien ik niet weet wat voor mogelijk negatief effect de lange stilstand zal hebben, weet ik dus ook niet of de toppen nou gewoon aan de kleine kant zijn of dat ze pas in bijv week 2 zitten.
        Vandaag is dag 35 op 12/12, . Dus precies een maand geleden dat de eerste pruikjes zichtbaar waren.

        beowulf Ik zie je reactie als een compliment! ik maak me ook geen zorgen, mijn vraag is puur om van te leren. Je wil je hobby toch zo goed mogelijk uitvoeren toch.

        Bedankt voor jullie reactie!!

        gr TruSpliff

        Comment

        Bezig...