Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vergroeid, verfrommeld, gekruld blad bij zaailingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vergroeid, verfrommeld, gekruld blad bij zaailingen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Mijn bladeren zien er niet zo gezond uit, ik wret niet of dit echt als een probleem kan gezien worden, zowel doe ik iets verkeerd want ik vond geen enkele foto die op mijn bladeren lijkt hopelijk betekent dat dat dit niet erg is.

    Grtz
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Ze zien er hetzelfde uit als mijn plantjes in het begin.




    Ik gaf ze 1 keer een kleine dosis voeding mee met afgezuurd water.
    Na 2 dagen waren ze aan het krullen/verslappen zoals op de foto. Het is niet erger geworden en ben gestopt met de voeding.
    Ondertussen zijn ze overgepot in potgrond met voeding al in en ga nog een paar weken wachten voor ik iets bij geef dus alleen water nu en ze staan mooi.



    Mijn verslag vind je terug via de link onderaan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

    Comment


      #3
      wat voor lamp hangt er boven?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Yep, te hoge EC.
        Groeien ze wel overheen.

        * titel aangepast zodat het makkelijk te vinden is voor andere kwekers
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          De lamp is een Mars hydro 960w led& dus ik zou ze even geen voedingstoffen moeten geven dan?

          Comment


            #6
            Ja zou daar toch zeker een week mee wachten en plantjes in het oog houden
            .

            UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

            Comment


              #7
              Cannabis eet wel aardig wat, ik ben flink teruggekomen op minder is meer. De basisregel is voor mij minimaal Ec van het kraanwater + 1 en zodra ik vergeling zie Ec kraanwater + 1.2. Overvoeden is een tweede maar als je planten in het begin tekorten krijgen loop je vaak achter de feiten aan. Door vergeling van de bladeren vindt er niet volop fotosynthese plaats en zullen de planten onderpresteren. Daarom geef ik de zuigelingen een stevige hap om mee te beginnen. Als ik organisch kweekte zou ik zaailingen zelfs bij voeden op All mix.

              Comment

              Bezig...
              X