Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren worden geler vanaf onder bloei lijkt stil te staan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren worden geler vanaf onder bloei lijkt stil te staan

    Korting op 420shop
    sinds donderdag beginnen mijn bladeren van de haze geel te worden. ik dacht eerst aan voedsel teveel waardoor ik paar dagen alleen afgezuurd water heb gegeven.

    de bladeren beginnen vanaf onderaan steeds geler te worden en het lijkt wel of de planten stil staan sinds paar dagen...
    maar het word steeds erger en trekt naar boven toe.

    de bladeren voelen heel droog aan en de puntjes en kartels zijn naar beneden gebogen. Ze zitten morgen op 7weken dus heb nog dik 3 a 4 weken te gaan...

    als ik ga zoeken lijkt het magnesium of ijzer tekort maar dat durf ik dus niet zeker te zeggen iemand die mij meer info kan geven?? fotos staan hieronder
    20190204_115746-600x800.jpg IMG-20190203-WA0002-600x800.jpg 20190204_115823-600x800.jpg 20190204_115423-600x800.jpg 20190204_115919-600x800.jpg 20190204_120039-600x800.jpg IMG-20190203-WA0001-600x800.jpg IMG-20190203-WA0000-600x800.jpg
    Attached Files
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    #2
    Ph van aarde is bij een 6,2 en de andere 6,8
    ze hebben het beide dus ik neem aan het niet aan de ph waarde ligt?
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      1e foto te nat.
      6e foto mogelijk beginnend calcium probleempje
      7e foto mogelijk een vroeg magnesium probleempje
      8e foto te nat

      Ik zie niks wat op ijzertekort duidt.
      Ijzer tekort veroorzaakt een fel gele kleur helemaal bovenin de plant.
      Komt meestal in de groei voor.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        QnQ dankjewell voor reactie

        dat ijzer kan ik uitsluiten dan...
        Ik heb ze vorige week water gegeven tot het onder aan de potten eruit kwam(om de dag/of dag erna)

        Ik weeg potten elke dag en ze zijn ook elke dag droog weer als ik 2 dagen geen water geef dan is de grond zo droog dat het water bijna niet word opgenomen..
        moet ik dan weer elke dag minder geven maar dan zodat de bodem niet helemaal nat is (onderkant pot)??

        En wat verder kwa dat beginnend magnesium probleem
        Het lijkt echt of de plant al aantal dagen weinig tot niks doet??

        Ze krijgen vanaf vandaag de pk13/14 mee dus ik neem aan dat ik dat beginnend caliumprobleem zo oplos?

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ja water geven tot het onderuit loopt wordt door niemand aangeraden op aarde.

        Het lijkt of ze niks doet omdat je er elk half uur naar kijkt.

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja op moment kijk ik wel veel idd maar dat is wel echt vanwege die bladeren.
        Ik ga ze gewoon minder water geven en dan aankijken of het beter word voor ik verdere stappen onderneem of wat raad je aan??
    Bezig...
    X