Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad hangt, dof, bruin, geel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad hangt, dof, bruin, geel

    Korting op 420shop
    Hallo beste kwekers,

    Ik zit nu in de bloeifase van mijn autoflowers en de top van een van hen begint bruin te krullen, aan wat zou dit te wijten zijn? De bladeren hangen en krullen ook en de aller onderste bladeren verfrommelen terwijl ze zeer geel worden, ik maak me wel zorgen hierom dus als iemand weet waarmee dit te maken heeft of dit zelf heeft meegamaakt en me zou kunnen helpen alvast bedankt!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    Maak eens een foto van wat je bedoelt met "de top begint bruin te krullen" ?

    Zo op het eerste gezicht heeft ze te droog gestaan en daarna weer te lang nat.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Dit bedoel ik, danku voor jouw hulp i zal er op letten! Nog een vraagjes, groeien de plantjes nog een beetje tijdens de bloeifase of niet?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Ja, die foto had ik gezien, maar wat foto's van boven bijvoorbeeld brengt het beter in beeld want volgens mij is dat niet het enige blad ?
        Heeft die niet tegen de lamp gestaan ?

        Of ze nog groeien ligt helemaal aan de soort.
        De meeste autoflowers groeien niet heel veel meer tijdens de bloei.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X