Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hangende blaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hangende blaadjes

    Korting op 420shop
    Hallo

    vandaag mijn amnesia autoflowers overgepot van de kleine potjes naar 10l pot. ( de middelste plant gaat het niet zo heel goed mee en staat onder een Andere lamp ivm winkel gesloten voor een andere lamp) de potten wegen 4.1kg met 250ml water. Mijn vraag is aangezien de blaadjes hangen moet ik ze meer water geven of minder of warmer? Iemand een tip. Zie foto wat moet ik doen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    #2
    Zo weinig aarde in de pot ?geef je voeding? Welke aarde? Welke lampen ? Temperatuur? De mensen kunnen niks zonder al teveel info .Als je hier een paar artikels leest over water geven ga je al een eind komen.ik denk niet genoeg licht en een beetje teveel water en water liefst op kamer temp... maar ben zelf maar een amateur verder veel succes
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3
      Niks. Ze zijn net overgepot en zijn in droge aarde gezet.
      1x (!) flink water geven en na 1-2 dagen staan ze wel beter.
      Eventueel kan je ze 1x een beetje nat sproeien als het licht net uit is.

      Ja en wat Jamman zei natuurlijk, de potjes mogen gewoon helemaal tot het randje vol.

      Voor de volgende keer :
      Dit kan je voorkomen door eerst de grond op de goeie vochtigheid te brengen voor je ze in de pot doet.
      Ik gooi een zak grond in een cementkuip, en daar gaat een paar liter water bij, dan goed mengen en kluitjes fijnknijpen en dan pas in de pot.
      Er zit genoeg water in als je een hand aarde hard samenknijpt en er komen een paar druppels tussen je vingers.


      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Dankje wel voor de reactie. Dus meer aarde en iets meer water?

        ik heb ze onder een lamp van Sylvania led 220-240 50/60hz 11w met een temperatuur van 23.5 graden.
        Ik geef geef geen voeding en heb ze in janeco light mix staan.

        Comment


          #5
          Inderdaad iets meer , gewoon je pot vochtig zetten door het overpotten heb mischien wat worteljes beschadigd wel jammer aangezien een autoflower maar een bepaalde groeitijd heeft

          succes met je kweekje

          Comment


            #6
            Zelf ook een noobie maar staan veel te droog, alsof je wat water om de randjes gooit maar de wortels niet ver genoeg zijn om het te bereiken.
            Denk dat je het "overwateren als meest voorkomende fouten" iets te serieus hebt genomen.

            Mijn eerste kweek was toevallig met de janeco lightmix en dit ging prima in de groeifase.. maar daar waren ze ook begonnen in eindpot van 11 liters.
            Heb de hele grond ingewaterd met 1.5L en geen problemen.
            Keren daarna ongeveer 250 ml voor de eerste 3 dagen en dan gelijk anderhalf liter om de randen.
            Voeding word goed afgegeven als de grond vochtig is?

            De bladeren beginnen van onderen uit te drogen en vergelen als ze te droog staan, dit is waar ik als beginner vrij snel achter kwam
            Mocht alles goed herstellen wens ik je succes in de bloeifase met voeden, zal nog een hele uitdaging worden
            Last edited by Krueg3r; 24 March 2019, 17:17.

            Comment


              #7
              Oke gaan we voor zorgen dankje wel voor de tips en de Info zet er over paar weken wel weer een foto op

              Comment


                #8
                Ik ga er even voor zitten!!

                Comment

                Bezig...
                X