In begin 4e week bloei nog dieven?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • aspiring_grower
    Retired
    • Oct 2009
    • 11

    #1

    In begin 4e week bloei nog dieven?

    Korting op 420shop
    Hey,

    Mijn planten zitten al in het begin van de 4e week van de bloei en heb niet gedievt.
    Ze zijn behoorlijk dicht begroeid en staan dicht op elkaar (binnen).
    Er zit een boel blad aan dat niet of nauwelijks licht krijgt.
    Kan ik het beste nog wat wegknippen, misschien niet te veel in één keer, of is dit te laat en kan ik beter alle bladeren eraan laten zitten?
    Bedankt voor antwoorden en groeten,

    Bastiaan
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: In begin 4e week bloei nog dieven?

    gewoon lekker laten zitten.het heelen van de wond kost de plant energie en zorgt voor stress.als je pech heb kan ie zo 2 weken achter gaan lopen.dieven zou ik naa 2 weken bloei niet meer doen.

    Comment

    • Prutser
      Retired
      • Dec 2008
      • 622

      #3
      Re: In begin 4e week bloei nog dieven?

      Hangt af van welke soort je hebt staan en hangt ook af of je met 4 weken bloei 4 weken 12/12 bedoeld of 4 weken zichtbare bloei...
      Maar volgens mij kun je gerust nog dieven

      Comment

      • misty
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1462

        #4
        Re: In begin 4e week bloei nog dieven?

        Ik ben het met prutser eens,alleen zou ik wel de nieuwe scheuten dieven,en niet echt blad gaan weghalen.
        Dat is namelijk niet wat er met dieven bedoelt wordt.
        Grotere bladeren vangen het licht op wat je plant nodig heeft,die haal je alleen weg als dat nodig is voor verluchting.
        Verder voortaan wat eerder gaan dieven.

        grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment

        • aspiring_grower
          Retired
          • Oct 2009
          • 11

          #5
          Re: In begin 4e week bloei nog dieven?

          Bedankt voor antwoorden allemaal.
          Wat zou ik dan weg moeten halen?
          Camera is niet zo goed maar eerste kweekje en wil het graag goed doen.
          100_0168(2).jpg

          Hier knippen? (zit ook blad bij)
          Ook hierboven? Hoeveel nodes ongeveer?

          100_0161.jpg

          Comment

          • Het Lallende Kadaver
            Advanced Stoner
            Member
            • Sep 2010
            • 57

            #6
            Re: In begin 4e week bloei nog dieven?

            Weet niet tot hoever die top doorloopt of wat daar voor een hoofdtop aan zit, maar zou eerder die fluffie zooi daaronder wegknippen dan een complete node..

            Hier een mooi voorbeeld:

            2de growverslag:

            **Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

            Comment

            • Gijs23
              Advanced Stoner
              Member
              • Oct 2008
              • 61

              #7
              Re: In begin 4e week bloei nog dieven?

              Gewoon alle kleine "topjes" in alle oksels die niet voldoende licht krijgen weghalen
              Eventueel de onderste 2 nodes de hele scheut weghalen.

              Voortaan 2de week bloei aanhouden , althans dat is wat mij is wijsgemaakt en heb zelf nooit wat anders geprobeerd.

              Comment

              • Bubba J
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 2376

                #8
                Re: In begin 4e week bloei nog dieven?

                Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert
                gewoon lekker laten zitten.het heelen van de wond kost de plant energie en zorgt voor stress.als je pech heb kan ie zo 2 weken achter gaan lopen.dieven zou ik naa 2 weken bloei niet meer doen.
                Goed dat ik u comment ben tegen gekomen, ging dieven na twee weken zichtbare groei
                sigpic

                Comment

                Bezig...