Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruin geel langs de bladnerven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruin geel langs de bladnerven

    Korting op 420shop
    ACD04C47-D952-439A-8C22-5B8502E7018E.jpeg

    #2
    verschillende voeding merken gebruiken is nooit goed dan treden er bijna altijd problemen op

    Comment


    • Sassenach
      Sassenach commented
      Editing a comment
      Lijkt me dat van 1 lijn beter om elkaar is afgestemd en mekaar aanvult zo gezegd.
      Maar we zullen zien, ik moet toch nieuwe kopen dus ga nu 1 lijn proberen. En dan zien we wel weer als die op is wat het gedaan heeft.

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Niet echt nee. Als je nu groei van merk x neemt en bloei van merk y, dat maakt dus niks uit. Ik had dan nog is fishmix van een ander merk, een booster van nog 1 etc. Nooit echt problemen gekend daardoor. Dus erg benieuwd naar de uitleg waarom het niet zo zou zijn.

    • Sassenach
      Sassenach commented
      Editing a comment
      Ik kan dat niet echt uit leggen waarom mij het beter lijkt om alles van 1 lijn te halen. Het is voor mijn gevoel net zoiets als shampoo en conditioner van dezelfde lijn. Of dag en nachtcreme. Persoonlijk vind ik het fijner als dat van dezelfde lijn is. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.... ik ga morgen es kijken wat er te krijgen is.... en gelijk nieuwe baby’s uitzoeken!

    #3
    pH tussen 6.8 en 6.2 houden op grond.

    Comment


      #4
      Zuinigheid bedriegt de wijsheid.



      Comment


      • Sassenach
        Sassenach commented
        Editing a comment
        Goeie les voor de volgende!
        Al ben ik erg benieuwd hoeveel ik van deze 4 krijg.

      #5
      Ook benieuwd

      Comment


      • Sassenach
        Sassenach commented
        Editing a comment
        I’ll keep you informed!

      #6
      Bij nadere bestudering van de trichomen, heb ik besloten ze nog ff te laten staan. Ik hou ze goed in de gaten en ik ga knippen als er wat meer amber-kleurige zijn.
      Ik kan niet wachten. Ik word best wel blij als ik in de tent kijk.
      Hebben jullie dat nou ook?

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Tja, ik kan niet in jouw tent kijken he....maar ik kan mij daar wel wat bij voorstellen ja!
    Bezig...
    X