Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bleek omkrullend blad onderaan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bleek omkrullend blad onderaan

    Korting op 420shop
    Hey medekwekers! Mijn amnesia haze autoflower laat sinds 2 dagen aparte bladeren zien. Ik heb geen idee waardoor dit komt, ik ben ongv een week geleden begonnen met bloeivoeding, dit was eigenlijk niet nodig en ik begon na de 1e x al kleine verbrande bladpuntjes te zien. Ik ben dus ook meteen gestopt met voeding. Ik hoor het graag!
    Attached Files

    #2
    Hoeveel water geef je staat de grond niet te nat.
    welke grond, temp. Welke lamp en hoogte van de lamp.ph waarde.
    Toch vrij belangrijk als je hulp wil
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Ik geef ongv. 0.70l per plant nu ik kijk ook naar de plant wat ie aangeeft. Het is gemiddeld 20 tot 23 graden in de tent, Lamp hangt rond de 15 tot 20cm boven de plant, ph waardes etc nooit berekent altijd kraanwater gebruikt.

    #3
    Je bent begonnen met bloei voeding, maar dat was eigenlijk niet nodig? Moet je toch eens uitleggen ... ik ben ook bezig met een Amnesia haze automatic, maar ik heb daar totaal geen probleem mee. Wat Jamzieman zegt, wat meer info, please.

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      De plant was gewoon donkergroen van kleur dus hij had geen honger, toch had ik hem een heel klein beetje gegeven. Ik begon een klein gelig puntje op het blad te zien dus ben gestopt. Wel zag ik dat de voeding die ik gebruik (plagron terra bloom) geen magnesium bevatte.

    #4
    Schaf eerst maar eens een pH meter aan dan, en kalibratie en bewaarvloeistof.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ja, begrijp ik maar check even op internet wat de pH van je leidingwater is in jouw woonplaats!!!
      Of 50/50 kraan en regenwater geven, is echt beter!!

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Oke, Ik woon gelukkig in het zuiden dus kraanwater is wel van goede kwaliteit. Bedankt!

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Gaat om de pH, als die te hoog is gaat je plant eraan!!!

    #5
    Het Beste als je niet meet is 50% regen 50% kraanwater.
    Maar meten is weten man.
    Je gaat zelf ook geen pillen pakken als je niet weet wat je nodig hebt.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Oke dan zal ik voortaan 50% regen 50% kraanwater doen! Dan eerst maar even wat emmers in de tuin.

    #6
    Dat is junkiegedrag ik heb geen coke of hero of speed ik flip in de kop kom we gaan wa laten voor schrijven door dokter pepper.
    En mensen die het echt nodig hebben respect daarvoor als het hun helpt die functioneren anders niet.
    Maar gaan horen bij de dokter voor een goedkope tweek te krijgen in de kop vind ik marginaal, genoeg zo'n mannen gekend tijdens men feestperiode en die zitten nu allemaal in de goot,respect voor jezelf vind ik toch wel belangrijk.
    Nen dokter zou sowieso niks zomaar mogen voor schrijven zonder voorgeschiedenis te kennen.

    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Nou, de mijne schreef gerust downers voor bij depressies en ptss, dus.

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Volgens mij dwalen we af jongens! Haha. Voor nu met 50% regen 50% kraan aan de slag.

    #7
    Je had het dus nodig he man das mijn punt je gebruikt ze niet recreatief dus zoals ik al zei dat is iets anders.
    hahaha das waar smoke we rollen in een ander gesprek.
    En repel ik bedoel niks persoonlijks he man, mijn vrouw zit ook met depressie en angstaanvallen en soms kan medicenaal niet anders.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Haha! Geen probleem ik heb er zeker iets uit kunnen halen, nu maar een emmers buiten zetten en kijken hoe het gaat. Blijft het erger worden evt een magnesium of fosfor tekort overwegen! Bedankt voor alle reacties.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Psilocybine werkt goed bij mij, maar ja, vraag je arts maar eens om hallucinerende paddo's.

    #8
    Zullen we gewoon ff ontopic blijven?
    Voor theekransjes kan je beter de chat gebruiken.
    Thanks
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #9
      Hey daar,

      Lijkt op een fosfor probleem. Je had de planten voeding gegeven ook al waren ze daar echt niet aan toe? Dan zou ik even wat minder geven.

      Comment


      • SmokeHaze
        SmokeHaze commented
        Editing a comment
        Ik ben inmiddels inderdaad gestopt met voeren, maar het blijft zich verspreiden!

      • exmember47012
        exmember47012 commented
        Editing a comment
        Het is lastig zeggen zonder waardes. Wat voed je ze precies? Alleen terra Bloom of ook anders? Als de plant Het lijkt mij een fosfor tekort maar omdat je eerder zei dat je de problemen na het voeden kreeg en je terra Bloom gaf leek me dat heel stug. Als je problemen nu erger worden terwijl je alleen water geeft, denk ik toch dat het een fosfor tekort is.

      • SmokeHaze
        SmokeHaze commented
        Editing a comment
        Alleen terra bloom, ik heb geen idee en gek het inderdaad op fosfor. Ik ga eerst ph meten etc en kijken of er verandering in komt.
    Bezig...
    X