Dag iedereeen,
Ik heb momenteel 2 mooie dames staan die wat bladproblemen hebben, ik gebruik de plagron terra voedingslijn.
Het gaat om 2 verschillende soorten autoflower strains namelijk Moby Dick en Lowryder, ze zijn in maart ontkiemt.
De lowryder staat al ongeveer 2 weken in bloei (geef al een weekje bloeivoeding), terwijl de moby dick al een goeie 2-3 weken enkel voorbloei heeft (alleen groeivoeding). Kan het zijn dat de moby dick geen autoflower is maar een photo?
Moby Dick
-Onderste bladeren gele verkleuring (komt dit door een overschot van voeding?)
-Gele vlekjes op de bladeren, ik dacht eerst aan spint of trips maar kan het ook van de voeding zijn?
-Bloeiproblemen? (photo ipv autoflower?)
Naamloos.png IMG_0051.JPG IMG_0053.JPG
IMG_0054.JPG IMG_0055.JPG IMG_0056.JPG
Lowryder
-Gele verkleuring onderste bladeren (teveel bloeivoeding?)
IMG_0050.JPG IMG_0052.JPG IMG_0057.JPG
IMG_0059.JPG
Ik heb momenteel 2 mooie dames staan die wat bladproblemen hebben, ik gebruik de plagron terra voedingslijn.
Het gaat om 2 verschillende soorten autoflower strains namelijk Moby Dick en Lowryder, ze zijn in maart ontkiemt.
De lowryder staat al ongeveer 2 weken in bloei (geef al een weekje bloeivoeding), terwijl de moby dick al een goeie 2-3 weken enkel voorbloei heeft (alleen groeivoeding). Kan het zijn dat de moby dick geen autoflower is maar een photo?
Moby Dick
-Onderste bladeren gele verkleuring (komt dit door een overschot van voeding?)
-Gele vlekjes op de bladeren, ik dacht eerst aan spint of trips maar kan het ook van de voeding zijn?
-Bloeiproblemen? (photo ipv autoflower?)
Naamloos.png IMG_0051.JPG IMG_0053.JPG
IMG_0054.JPG IMG_0055.JPG IMG_0056.JPG
Lowryder
-Gele verkleuring onderste bladeren (teveel bloeivoeding?)
IMG_0050.JPG IMG_0052.JPG IMG_0057.JPG
IMG_0059.JPG
Comment