volledig gele plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • deuce
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2019
    • 3

    #1

    volledig gele plant

    Korting op 420shop
    beste,

    ik ben nieuw hier op het forum en dit is dan ook mijn eerste plant.

    info over de plant.
    -staat op aarde
    -autoflower


    tijdens de groei was alles perfect in orde, vanaf dat de lamp naar bloei is overgeschakeld zijn de problemen begonnen. alle bladeren worden geel. sommige bruin en krullen om alsof ze verbrand zijn.
    temperatuur in de serre is 20°c. eerst gaven we de plant water met een te hoge ph 7,8. dit hebben we sinds een week verandert naar water met ph 6. er is enigszinds geen verbetering. er wordt wel mooi thc aangemaakt en ben best wel blij met de grootte van sommige knoppen. al kan dit aan mij liggen omdat het m'n eerste plant is. ik geef niets van voeding.

    foto's:



  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Wat bedoel je met lamp overgeschakeld naar bloei?
    Dat is sowiso nooit nodig bij een afje.
    Uitgeschoten met de voeding?

    Comment

    • deuce
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • May 2019
      • 3

      #3
      ik heb een mars hydro, vanaf de plant in bloei is beginnen gaan heb ik dus de knop voor bloom bij aangezet.

      ik geef geen voeding dus uitgeschoten met de voeding is al zeker geen optie.

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #4
        Hoeveel water geef je en hoe vaak ?
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • deuce
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • May 2019
          • 3

          #5
          ik geef water wanneer de grond droog is, voelen met vinger methode.
          en hoeveel? zal een halve L per keer zijn ongeveer.

          Comment

          • Cdb
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2018
            • 134

            #6
            Plant begint de laatste energy uit de bladeren te halen einde cyclus nadert mss

            Comment

            • Ipie
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2016
              • 2241

              #7
              Het enige wat ik kan zeggen als je niets maar dan ook
              niets verandert hebt ligt het aan het licht.
              Pure stress en omschakeling van het één met daarmee
              de knop van bloom aangezet schijnen ze niet
              tegen te kunnen, iets anders zonder verandering,, geen ''enkele''
              verandering wat je zegt
              schiet mij niet te binnen.....

              Comment

              • Jura
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2019
                • 818

                #8
                aan de bloeiharen te zien is hij klaar

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door deuce
                  ik geef geen voeding dus uitgeschoten met de voeding is al zeker geen optie.
                  Denk dat ze verhongerd he
                  Logisch als je al zover bent en geen voeding gegeven hebt.

                  De omvang van de toppen is mooi maar afrijpen doen ze pas na 7-8 weken bloeien.
                  Zonder voeding kan dat wat langer duren.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Ipie
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2016
                    • 2241

                    #10
                    Ben ik 100% met je eens Q maar die plotselinge
                    reactie zal dan wel toeval zijn toch? Omschakeling licht aan die plotselinge reactie
                    is geel blad het mij moeilijk voor te stellen dat het een loop van omstandigheden is toch?

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Klopt zeker.
                      Maar dit is niet van de een op de andere dag gekomen.
                  • Remco
                    Exquisite Grower

                    • Jul 2018
                    • 7399

                    #11
                    ----------Mooie Kerstboom !!!!--------


                    image_324240.jpg &

                    Comment

                    Bezig...