Bij mijn planten zitten bruine vlekjes op de bladeren, in eerste instantie dacht ik dat het kwam door zand dat was opgespat met de heftige onweer laatst. Nu heb ik toch het idee dat het meer/erger word. Hier een paar foto's, iemand tips?
Magnesium of calcium tekort ?
Collapse
X
-
Magnesium of calcium tekort ?
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen -
Calcium komt meestal tegelijk met magnesium zodra de calcium niet word opgenomen geld dat ook voor de magnesium dus lastig te zeggen
het heeft wel iets weg van een calcium tekort
even de ph van je grond meten vpor de zekerheid
calcium word maar tussen de 6.2 en 6.8 opgenomen als ik het zo goed hebComment
-
Ik heb nooit mijn ph gemeten, water gebruik ik uit de kraan. Hier zit geen chloor in, omdat wij ons water zelf van 200 m diep oppompen. Is het aan te raden om een ph meter te kopen?Comment
-
Ik zou wel een ph meter aanschaffen dan weet je meteen de ph waarde van je water.
Wat voor voeding geef je ze mee als je dat al deed? En wat voor grond gebruik je? (lijkt op potgrond) -
Gebruik gewoon potgrond, is mijn eerste kweek, gebruik ook nog geen voeding. Het is meer nieuwsgierigheid. Heb zo ook mijn eigen tabaksplanten voor mijn toekomstige bluntjes
-
-
Comment
-
Geen van alle antwoorden volgens mij
staat de plant buiten?
zoja verbrand door de zon
niks aan te doen, overkomt de beste.
Ook als een plant al een langere tijd buiten staat kan dit gebeuren omdat de zonkracht afgelopen week behoorlijk hoog is geweest (uv index 5/6/7)
zie de foto, ander soort plantje zelfde verschijnselen. Komt door de zon
Comment
-
Kan iemand mij helpen met mijn bladprobleem heeft het een tekort aan magnesium?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment

Comment