Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren uitgedroogd, plekjes en dingetjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren uitgedroogd, plekjes en dingetjes

    Korting op 420shop
    Kan iemand me helpen dit is men eeste kweek ze zijn nu 19dagen oud maar er is beetje uitdroging op men blad met bruins plekjes wat is dit ???

    #2
    Ach, wat leuk dat je je even voorstelt hier!

    Misschien even naar Jomanda in Tiel sturen die
    kan vaak zonder foto een diagnose stellen over
    een ingezonden regel .......

    Welkom!

    Comment


    • EasyW
      EasyW commented
      Editing a comment

    #3
    Woops slechte start ..... We doen dit even opnieuw hallo allemaal leden en members ,ik Ben zo net nieuw hier en dit lijkt mij een goeie site waar ik nog veel bij kan leren daarom dat ik me aanmeld om even terug tekomen ik kan fotos trekken en posten? Mvg pineappelke

    Comment


    #5
    Zijn net wel bespoeid met water

    Comment


      #6
      Kan dit door teveel voeding ?? Teweinig ?? Zijn ze ziek? Ik heb men plant bestreden met bio insecten en er liggen vallen voor trips en varenmug en Al andere vlieg soorten . Ik weet niet wat er mis is

      Comment


        #7
        Misschien kun je hier meer informatie overgeven...
        Planten nooit nat spuiten die fout maken veel mensen!!

        Welke plantjes?
        Zand?
        Voeding?
        Buiten?
        Beestjes?
        Binnen?
        Licht?
        Enz..enz......

        Alles wat je weet of
        wat je er over kan vertellen!!

        Eh, en natuurlijk die gele strippen op de rand!

        Comment


          #8
          Plantjes zijn 1 purple queen 2 mango CBD haze 3 zkittlez 4 pineappel express auto . Dan 2 kleintjes autos ultra lemon haze en green o matic . Ik gebruik potgrond universelen van 13euro ni de goedkoopste voor tomatenplanten ook . Voeding ik heb plagron van Terra egyzem ,wortelstimulator, en grow en ik die dit 1liter water op 1ml en grow doe ik 2,5ml . Binnen in serre met ventilator en hebben genoeg licht en zon en de ramen staan open . Ik gebruik put water geen kraan water van binnen . Voorloopig heb ik denkik alles verteld wat je moet weten denk ik

          Comment


            #9
            In de potgrond zit al voldoende voeding dus als je nog voeding bij geeft voor deze jonge plantjes !!!!

            Comment


              #10
              Ow oke ja beginners fouten zeker dus wat is beste dat ik kan doen nu

              Comment


                #11
                Zo heel veel mankeert er niet aan de plantjes volgens mij. Met deze temperaturen zou ik ze misschien iets meer water geven. Welk merk voeding heb je precies? Sommige tomatenbodems zijn rijkbemest, in dat geval hoef je de eerste weken geen voeding te geven.
                Als je ons schema gebruikt met een andere potgrond krijg je andere resultaten namelijk. Onze schema's zijn gebaseerd op onze potgronden..

                Comment


                  #12
                  Dus die blaadjes dat beetje uitdroging en bruin komt hoef ik mij geen zorgen over temaken ofwel? Is het Dan best dat ik allleen maar water Geef nu ? Maar men pot staat van gisteren goed vochtig met dit weer Geef ik men plantjes niet in de zon water daarmee beetje meer savonds . Ik gebruik jullie terraboxmix . Welke potgrond raad u mij Dan aan op mijn volgende kweek

                  Comment


                  • Ipie
                    Ipie commented
                    Editing a comment

                  #13

                  Comment


                    #14
                    Ipie bedankt voor de info . Oke dit zal ik zeker toepassen de volgende kweek . Weer een beetje uit geleerd . Wat i.v.m men autos gaan die nog in bloei gaan of zi

                    ze tendoden opgeschreven ?

                    Comment


                      #15
                      Ik zie ze er wel bovenop komen....
                      Zie geen rede om je echt zorgen te maken...

                      QnQ zal het wel aanvullen hier
                      als ik het vriendelijk aan hem vraag en
                      indien nodig!

                      Comment

                      Bezig...
                      X