Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel blad en vlekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geel blad en vlekken

    Korting op 420shop
    Hoi mede hobby kwekers, ik zal me even voorstellen. Ik ben Rob en ben een beginnende kweker, ik heb sinds 22 mei 4 autoflowers ontkiemt, tot nu toe ging alles goed. Alleen heeft 1 plant sinds vandaag ineens een bladprobleem.... wie kan mij aub helpen?! De plant heeft gele bladeren en ontwikkeld kleine vlekken op de groene bladeren. Wat kan ik hier tegen doen? Ze zijn vrij ver in de bloeifase en zou het jammer vinden als het nu nog mislukt! Wie kan me helpen

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Wat meer info zou handig zijn
      voeding?
      Hoeveel water
      Ph
      etc etc
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #4
        Oh sorry! Ben gestopt met voeden aangezien ik volgens mijn berekeningen ongeveer 10 dagen voor de oogst zit, ik heb gelezen dat je dan het beste alleen nog water kan geven ipv voeding omdat anders je wiet naar voeding zou gaan smaken... de plant staat op batmix en heeft altijd algabloom gehad als voeding

        Comment


          #5
          Batmix bij een auto voortaan vermijden.
          Voor de rest die laatste week lekker laten
          staan zo met af en toe wat water.............

          Comment


            #6
            Die vlekken zijn van te nat staan denk ik.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Hey Robvn, heb je een foto van de hele plant? En zijn alle haren bruin?

              Comment

              Bezig...
              X