Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verkleuring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verkleuring

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Waar zit het probleem? Onder, midden, boven, overal?? Hoe ziet de plant er over het algemeen uit?

    Comment


      #3
      Het begint onderaan!!eerst onderaan de kleine bladeren en trekt dan door naar grotere oudere bladeren en vervolgens door naar de hele plant!!
      ze zien er nu veder nog goed uit bloeien ook wel aardig!maar door dit probleem stopt de bloei op een gegeven moment!!heb al van alles geprobeerd!ik heb elke x dit probleem en gaat steeds ten koste van de bloei!heb al eens extra magnesium/ calcium gegeven!??hoop dat iemand een oplossing weet

      bvd

      Comment


        #4
        Mijn cocos-leek kijk hierop

        Meng je de voeding op de juiste wijze ?
        Eerst A toevoegen aan het water, mengen, en daarna evenveel B toevoegen en mengen.

        Mag je Mills en BAC wel bij elkaar doen ?
        Ik dacht dat Mills minerale voeding is, en BAC organische, misschien gaat dat scheef ?

        Bij aanhoudende problemen kun je cocos spoelen met 3x de potinhoud water met de juiste pH en lage basis EC. (1.2 ofzo)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ja meng het op de juiste wijzen!

          ja dat kan volgens de baas van Mils is dat geen probleem als maar meteen geef en niets dagen laat staan maar das ook niet want hen al andere voeding en stimulators geprobeerd !

          spoelen heb ik ook al eens geprobeerd en dan helpt het eventjes maar gaat daarna gewoon weer vederzo heb ik al van alles geprobeerd en met mensen over gesproken! Maar helaas toch weer het zelfde probleem!vandaar dacht eens kijken hierzo of iemand weet wat het is??

          Comment


            #6
            Ik zie een flets, slappig, ietwat bol staand blaadje, een paarsig steeltje plus bruin wordende bladpunten en randen. Verder vertel je dat het van onderaf start. Dit komt aardig overeen met de symptomen van een tekort aan zowel N, P als K. Het zou dus goed kunnen zijn dat iets de opname van voedingsstoffen in het algemeen frustreert. Teveel of te weinig water geven is daar vaak de oorzaak van. Ik meen dat overwateren op cocos niet snel kan voorkomen, tenzij de pot op een schotel staat die altijd vol water staat. Onderwateren zou trouwens ook kunnen, maar ik gok op overwateren.

            een foto van de hele plant zou overigens niet verkeerd zijn

            andere oorzaken kan ik zo 1,2,3 niet bedenken




            Comment


              #7
              Als het erger wordt zal ik eens foto maken

              haha nee ik helaas ook niet meer toch thnx voor het mee denken!

              ik denk ook dat aan water geven licht daar ben ik nu mee aan het uit proberen!!

              Comment


                #8
                Blokkade van voedingstoffen?
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

                Comment

                Bezig...
                X