Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad krult rond de hoofdnerf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad krult rond de hoofdnerf

    Korting op 420shop
    plant1.jpg

    Het is pas mijn eerste kweekje en vroeg me af of dit 'normaal' is, aangezien ik nog geen soortgelijke krulling op andere foto's heb aangetroffen. Op wat zou deze krulling kunnen wijzen?

    Bedankt.
    Attached Files
    Last edited by Necrofish; 12 August 2019, 20:38. Reden: foto

    #2
    een fotootje zou wel lekker zijn... ik heb een vaag beeld van wat je bedoelt, maar weet niet of dat klopt

    Comment


    • Necrofish
      Necrofish commented
      Editing a comment
      Beste, ik heb de eerste post aangepast voor zichtbaarheid.

    #3
    Ik zou me vooralsnog niet druk maken hierom. Ik heb wel vaker blaadjes die een tikkeltje raar doen, vaak het gevolg van bv. ff te nat/droog staan, een voedings-fuckup, te hoge/lage temperaturen, een fan die iets te hard heeft geblazen, of een spinnetjes die zijn web gespannen heeft tussen je blaadjes. Verder kan het ook een genetische achtergrond hebben. Kortom, pas als het zich uitbreidt zou ik me zorgen maken.

    Comment


    • Necrofish
      Necrofish commented
      Editing a comment

    #4
    Uiteindelijk moet alles en iedereen verse lucht van buiten hebben, dus raam op een redelijke kier lijkt me een goeie. Ventilator voor een licht briesje vind een plantje ook altijd fijn. De temperatuur zal wel iets zakken, maar dat lijkt me beter dan een warm hok zonder luchtverplaatsing waarin allerlei organismen, met of zonder pootjes, zich heerlijk kunnen ontwikkelen. UIteindelijk komt ze toch van buiten en dat betekent dat je altijd extra leven mee naar binnen brengt.
    Maar goed, dat is hoe ik er naar kijk. Succes met uw kweek!!

    Comment


      #5
      Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
      Ik zou me vooralsnog niet druk maken hierom...


      Zal van een beestje zijn.
      Genetisch is dat niet.

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X