Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gedraaide/slappe/paarse bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gedraaide/slappe/paarse bladeren

    Korting op 420shop
    Ik heb een probleempje, nog 1 of 2 weken voor de oogst en alles ging nog goed. Nu moest ik de planten buiten zetten wegens de lucht en hebben ze flink wat regen gehad. Nou weet ik dat overbewatering heel slecht is, maar had niet echt een andere optie. Nu hangen bladeren of gedraaid (wat ik nog nooit heb gezien) of slap of zijn ze een soort paars. (zie fotos).

    Komt dit door het te veel aan water en wat kan ik er nu aan doen? (heeft ook hard gewaaid, maar dat zouden ze onderhand aan moeten kunnen dacht ik). zou zonde zijn als dit nu de oogst verpest..
    Attached Files

    #2
    Sorry!

    Binnen, buiten, binnen, over
    bewatering wat mij niet direct opvalt.
    Bladeren gaan niet hun weg volgen en er
    staat ook nog een oude indianen-speer in het midden?
    Tja, stress en met rust laten ( waarschijnlijk ook teveel
    voeding zo te zien?)

    Buitenplanten zijn voor buiten en omgekeerd.......

    Rust, rust kan ze redden..............

    Comment


    • SpaceDoorDieHaze
      SpaceDoorDieHaze commented
      Editing a comment
      voeding kan het niet aan liggen, dat hebben ze al 2 weken niet gehad omdat ik op vakantie was en ze heb laten flushen. De planten moeten buiten kunnen staan en dat staan ze ook vanaf t begin (snap de verwarring maar de planten stonden al buiten, onder de serre). Het enige wat anders is is dat ik ze onder de serre heb weggehaald en nu gewoon buiten heb staan. daardoor vangen ze misschien meer wind en water.

    #3
    Te grote verschil in temp.
    op toch gestaan.
    te veel wind opgevangen
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • SpaceDoorDieHaze
      SpaceDoorDieHaze commented
      Editing a comment
      denk dat het dan aan de tocht/wind ligt. heb ze uit de serre gehaald waardoor ze meer wind en regen vangen. terugzetten is niet echt een optie omdat ze echt beginnen te ruiken en niet iedereen in huis is daar blij mee

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Haha jaa dat is fucked up probeer ze zoveel mogenlijk droog en uit de wind te zetten en dan even goed in de gaten houden of ze opknappen maar je hoeft nog maar 2 weken zou me er niet te druk meer om maken hoor

    #4
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • SpaceDoorDieHaze
      SpaceDoorDieHaze commented
      Editing a comment
      Zou idd wel kunnen, ze staan daar nu 3,5 week. Daarvoor stonden ze gewoon achterin de tuin in de volle zon. Maar omdat ik op vakantie ging en ik niet wist wat het weer zou doen zette ik ze daar maar. (hoefde de buurvrouw ook niet steeds helemaal de tuin in). Ik span misschien een zeiltje achterin de tuin. Hoeft niet mooi te zijn, als hij het nog maar anderhalve week volhoudt ofzo. Staat dan wel uit de zon maar die is toch niet zo aanwezig laatste tijd.
Bezig...
X