help ik weet het niet meer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smoker12
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2009
    • 45

    #1

    help ik weet het niet meer

    Korting op 420shop
    hoi ik heb een plantjuh en hij stond eerst buiten en ik heb hem overgepot omdat ik haar nog nie in de bloei wil en daarom binne gezegt hebt maar ik krijg paarse stelen en de bladeren gaan hangen en met de dag wordt het erger.

    het licht is 18 uur licht en 6 uur donker.
    heb wortelstimulator al gebruikt voor wortelschade.
    op de foto kan je zien hoe die er nu uitziet.


    foto

    HPIM1681.jpgHPIM1680.jpg

    wie me kan helpen of de reden weet wat ik het beste kan doen ben ik jullie dankbaar.
    mvg.
    Last edited by smoker12; 12 October 2010, 17:39.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: help ik weet het niet meer

    Tja ik heb je op de chat al duidelijk antwoord op jou vraag geven maar schijnbaar geloof je me niet ofzo...
    God was never on your side..

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: help ik weet het niet meer

      mischien onder een wietkweeklamp zetten of daglicht tl?

      Comment

      • OnlineAlien
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 90

        #4
        Re: help ik weet het niet meer

        ziet eruit als watertekort. mss es goed spoelen mss grond zo verpest dat je plant niets kan opnemen, dan gaat ie ook dood van de dorst
        ik veronderstel dat je genoeg water geeft. als water geven niet helpt, veel water geven zodat je alle nasty stuff uit je aarde draint want er moet dan wel iets verkeerd zijn ermee.raar

        okee nevermind, kan tijdelijk zijn door overpotten, blijkbaar heb je plant ui volle grond gerukt en in pot gezet. niet echt gezond, mss dat wortelstelsel te klein is en daarom effe moeilijk heeft? verondersel dat wel zal goedkomen na enige tijd

        maar ja zelf nog niet echt getest wat er gebeurd als je plant vanuit de grond rukt, zal niet gezond zijn sowieso hehe

        derde opinie lol, mss wat stress omdat je plant al in bloei stond en nu plots terug groei in moet. je plant ziet er niet zo groen uit ook, geef je voeding
        Last edited by OnlineAlien; 16 October 2010, 09:52.

        Comment

        • 123harry
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2010
          • 169

          #5
          Re: help ik weet het niet meer

          Hangt er wel een kweeklamp boven? Zo te zien staan ze al in bloei ook.
          No-nonsens kweker

          Comment

          Bezig...