Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladeren opgekrullt! te heet of kaliumtekort???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladeren opgekrullt! te heet of kaliumtekort???

    Korting op 420shop
    hoi
    sinds een paar dagen heb ik probleemen met opkrullende bladeren. aangezien ik in het warme zuiden woon en het hier heel warm kan worden vraag ik me af of dat het niet met de geringe LV heeft te maken maar bij het studeeren van de topics ben ik bijna zeker dat het een tekort aan kalium is. de plant is rond 2 meter hoog en staat nu sinds bijna 3 weken in de bloei. zij staat in een 50l pot en ik ga zij om de 12 uur binnenzetten.wij hebben op dit moment rond 35 graden overdags en s'nachts rond 20graden. ik heb er gisteren nog een fertilizer bijgevoegt12-12-16(+2+6). ik hoop dat jullie me kunnen helpen dit probleem op te lossen. ik kweek al een aantal jaren maar dit verschijnsel had ik nog nooit.

    heb vandaag gezien dat het verschijnsel alleen aan een kant van de plant is. de andere kant lijkt bijn normaal!!

    fotos zijn bijgevoegt
    grtz
    duke
    [attachment=2:dqz1bs14]05072008356 (Small).jpg[/attachment:dqz1bs14][attachment=1:dqz1bs14]05072008358 (Small).jpg[/attachment:dqz1bs14][attachment=0:dqz1bs14]05072008357 (Small).jpg[/attachment:dqz1bs14]
    Attached Files

    #2
    Re: bladeren opgekrullt! te heet of kaliumtekort???

    Hoi, is het aan de zuidkant, dwz de kant waar overdag de zon op staat?

    gr
    Buizerd

    Comment


      #3
      Re: bladeren opgekrullt! te heet of kaliumtekort???

      de plant staat de hele tijd in de zon. ik heb zij zo geplaatst zodat zij de hele dag zon krijgt. alleen in de ochtend is het ietjes minder omdat er een heuvel in de zon staat.

      groetjes
      duke

      Comment

      Bezig...
      X