Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is er mis met mijn jong plantje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is er mis met mijn jong plantje?

    Korting op 420shop
    Hallo jongens,

    Ik kweek voor de eerste keer binnen. Ik denk dat ik mijn plant misschien heb gedood.
    Ik ging op een teambuilding met mijn bedrijf en vergat mijn vriendin te vertellen de plant water te geven.
    Toen ik thuiskwam, merkte ik ook dat het groeilicht niet aan was. Dit doet me denken dat mijn timer is mislukt.

    Mijn plant lijkt nu op de bijgevoegde foto. Ik denk dat hij uitgedroogd is of niet genoeg licht of een combinatie van beide heeft gehad.
    De plant is 3 weken oud, dag 7. -> hij is ook te klein voor bijna 4 weken te zijn denk ik?

    Ik kweek met een 300watt full spectrum LED

    Wat moet ik doen? Alvast bedankt jongens.

    Voor ik weg ging:
    dd53e952-b14b-4463-9c99-8a0df49d3c29.jpg

    Erna:
    IMG_2216.jpgIMG_2217.jpg

    #2
    Dat is einde oefening. Ik denk dat er meer mis is gegaan dan een keer vergeten water te geven..

    Ik zou nog eens goed gaan lezen op het forum en dan een nieuwe poging doen.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Op de foto staat het naar mijn mening
      aan alle kanten te verzuipen!
      Volgende ronde poten tot de rand vullen
      met zand en langs de randen water geven..

      Succes!

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ow had de "ervoor" foto niet eens gezien, dacht dat die ook erna was gemaakt in een poging de boel te redden. Die stond inderdaad voor het weggaan ook al te verzuipen..

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Prettige dag Flip!

        Misschien wordt het nog een mooie vijverplant!

      #4
      Op deze foto's had ik ze telkens net water gegeven. 1x smorgens en 1x savonds. Maar ik denk het ook. Zou de plant na 3-4 weken al niet veel meer gegroeid moeten zijn?

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ja zeker, die had al veel groter moeten zijn. Denk dat je haar verzopen hebt...

      #5
      Bedankt Flip, ik ga het wateren voor de volgende ronde nogmaals goed doornemen zodat dit niet meer gebeurt! Thanks

      Comment


      • OudHollander
        OudHollander commented
        Editing a comment
        Jammer van je plantje...

        Als je een zaailing in haar pot zet, heb je, als het goed is, de pot vochtig gemaakt en kan de zaailing voor minstens een week zonder water. (als je rechtstreeks in de pot kiemt, geldt hetzelfde) Onthou dat de zaailing een baby is en echt nog niet veel kan eten/drinken.

        Succes bij je volgende poging

      #6
      Als je nu weer begint ( 90% vergeet het) is de eerste
      dag even wegen. Weegt het een kilo bij wijze van en naar
      3 weken 1,5 kilo weet je dat er nog een halve liter in zit.....

      Comment

      Bezig...
      X