Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geel blad

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    M.i. een stikstok tekort (vergeling van onderaf). Het zou kunnen komen door teveel of te weinig water, maar ik gok dat de beschikbare voeding gewoon een beetje op begint te raken. Die Alga Bloei mikt meer op P en K, dus daar ga je dit niet heel erg mee oplossen. Je zou als het erg hard vergeelt nog kunnen pogen om wat minerale groeivoeding mee te geven (dat bijt elkaar niet) en hopen dat het stabiliseert of vertraagt. Als het meevalt met de progresse, dan zou ik de rit gewoon uitzitten met wat je nu geeft. Gebeurt in meer tentjes dit
    Let op dat je met die temperaturen niet te weinig water geeft. Je temperatuur zou inderdaad wat omlaag mogen. Heel vroeger ooit 250W HPS in 80x80 gedraaid en dat kreeg ik al niet onder de 30C. In mijn ogen zou 400W beter zijn voor 1x1m, maar ik weet dat anderen daar anders over denken.

    Comment


    • Klutser
      Klutser commented
      Editing a comment
      thanks...stikstok tekort was ook mijn eerste gedacht maar volgens Plagron hoefde ik geen groei voeding mee te geven bij batmix en omdat de batmix zwaar bemest was had in halve zak moestuin premium aarde van Aveve bijgedaan .. teveel of te weinig water dit ben ik aan het uitzoeken heb eerst wat voeding gegeven,nu zal ik ze even droog zetten wie zien wel,dit is mijn eerste binnen kweek (test)met zaadjes uit straatwiet
      volgende keer 1:goed zaad 2:bijvoeden 3: een dimmer aanschaffen of zwaardere afzuiging

    #3

    Comment


    #4
    hoe zwaar is je afzuiger en filter
    en je toevoer verse lucht

    Comment


      #5
      Bedankt voor de info maar ik zal voor een andere afzuiging gaan,nu heb ik een 360m3 die te weinig is voor deze tent, lucht toevoer komt van buiten met pc fan, afzuiging ga terug naar buiten.
      Iemand een voorstel voor een stille afzuiging ?

      Comment

      Bezig...
      X