Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele zaailingen, slechte groei, vlekken op blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele zaailingen, slechte groei, vlekken op blad

    Korting op 420shop
    Na al een topic te hebben geopend waren er verschillende meningen over mijn 2 klein blijvende plantjes. 1 heeft een paars steeltje de ander heeft dit niet vlekken komen op de bladeren lijkt niet weg te gaan. Ze lijken nu ook een beetje gelig te worden allebei. Ze staan al 1,5 week onder 600 watt al vanaf de ontkieming. Heb al geprobeerd minder water te geven heb dit nu al 1/2 dagen niet gedaan maar ze blijken er niet beter van te worden. En het lijkt me ook geen overvoeding.
    Attached Files

    #2
    Graag meer informatie!

    Welke soort plantjes? ( autootjes)
    Soort grond, ook belangrijk!
    Te veel vocht bij de steel ( Paarse kleur)
    Hoogte lamp niet te vergeten!
    Voeding ja of nee?
    Te veel water misschien?


    Dus, graag het hele verhaal.......

    Comment


    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      Silver haze regulier feminized, universeel potgrond, lamp ongeveer 70cm, voeding nee, water al 2 dagen niet gegeven.

    #3
    Soms heb je ook gewoon slechte genen.
    Hier en daar zit er een gehandicapt plantje tussen.
    Hoe die bladeren eruit zien doet mij denken aan te nat. Maar dat heb je zelf vast al uitgesloten door minder/geen water te geven.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      De grond was wel vochtig ookal heb ik ze al een tijd geen water gegeven zal kijken hoe ze verder ontwikkelen

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Rattenplan Als je er water uit kunt knijpen is die te nat.

    #4
    Meet jij de ph van je water wel!?

    En ze staan zo te zien in een grote pot, kan wel 3 weken duren voor die water nodig zijn.

    Comment


    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      Meet PH niet maar ga binnenkort wel een metertje aanschaffen. Sinds de rest van mijn planten het goed doen ga ik er ook niet gelijk vanuit dat dit de reden is.

    #5
    Ik gok dat het van teveel water is.
    Voeding hebben ze komende 2-3 weken nog niet nodig dus dat krijgen ze niet hoop ik ?

    Er lijkt wel veel hooi door die grond te zitten ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      Heb nog 3x 11 liter potten die ik bij mijn tent geleverd kreeg. Denk dat ik ze ga ontkiemen als het goed is zijn ze eerder klaar met bloeien en 12/12 heeft ook geen effect op autoflower bloei. De plantjes zien er echt somber uit en lijken niks vooruit te gaan

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      12/12 heeft in zoverre geen invloed dat ze er wel tegen kunnen.
      De opbrengst gaat een wel stuk minder zijn omdat ze het nou eenmaal veel beter doen op 20/4

      Maar het kan wel dus

    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      Beter iets dan niks als ik de lamp nu nog aanlaat voor 2 weken hebben de autos nog zo’n 1 week 18/6
Bezig...
X