Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele en bruinige vlekjes, 3,5 week bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele en bruinige vlekjes, 3,5 week bloei

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Cal/ mag denk ik veel voorkomend probleem bij led.
    je moet maar is bij wat led kweekverslagen kijken daar kom je het meer tegen.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3

      Die mis je nog in je voedingslijn.

      En die 1ml Bloom en Topmax klopt ook niet als je 4ml Grow en Alga geeft, de verhoudingen is dan scheef.
      Teveel van het ene, te weinig van het andere.

      Ik hou ongeveer dit schemaatje aan op lightmix :



      Het gaat om de verhoudingen dus.

      Als jij 4ml Grow geeft (wat volgens mijn schema dus teveel is) dan zou je om de verhouding kloppend te maken 4ml Bloom moeten geven, 4ml Alg, 6ml Heaven en 2ml Top.
      (acti-vera staat er ook bij maar die geef ik ook niet)

      Meestal 2 dagen met voeding, en dan 1 dag alleen water.
      De Biogrow moet je dus zeker tot het eind erbij blijven geven met Biobizz.

      Ze lijken inderdaad een cal/mag tekort opgebouwd te hebben.
      B.A.C verkoopt Calmag, 10tje voor 500ml
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        QnQ dank je voor de wijze woorden en het schema te delen!
        Jamzieman dank je om mee te denken!

        de calmag is inderdaad maar 12euro maar met verzendingskosten 33euro
        zijn er mensen die een plek kennen waar de bestellingskosten niet zo hoog liggen naar belgie?
        bio heaven gaan we bestellen en het schema ook volgen, hopelijk zijn ze snel beter! Tnx

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Bio heaven is gisteren nog besteld

            voor de calmag: adressen met lagere verzendkosten vonden we ook maar weten niet echt wat betrouwbaar is.
            Hebben al mindere ervaringen gehad met dingen bestellen ook.
            Gaan misschien voor een gekende site gaan die dan Calmag niet in kleine hoeveelheid verkoopt maar dat het wel zeker en snel toekomt.
            want is bol.com niet DE winkel voor iedereen

            belgische grow shops hebben we nog nooit tegengekomen voor spulletjes.
            Haha zie hier de Belg die zijn Belgenlandje nog niet goed kent dus :p
            wij gingen direct voor de expertise van de kenners de beste wiet is niet voor niets Nederwiet

            ergens anders laten toekomen is geen optie, voor veiligheid weet niemand van onze hobby en we zouden ook niemand medeplichtig willen maken.

            alles dat bij ons toekomt van speciale producten is nooit van een Belgische shop dus daar zit het wel goed denk en hoop ik het blijft altijd een risico natuurlijk.

            Comment


              #7
              Heb je al eens gekeken bij Amazon.de? Soms gratis verzending, soms heel dure verzending ... Afhankelijk van de verkoper ....

              Comment


                #8
                Dank je allemaal voor de hulp!! Denken toch voor bol.com te gaan. Gratis levering maar wel een hogere hoeveelheid ml waardoor het nu duurder is maar op langere termijn gaan we die toch nog nodig hebben, zeker nu we de groene vingers beginnen te krijgen en de liefde voor het zelfstandig groot brengen van de plantjes
                de de snelle levering en gratis verzending heeft ons over de streep getrokken

                Comment


                  #9
                  O no :p haha heeft iemand hier toevallig die laatste Calmag opgekocht op bol.com na de post van gisteren

                  gaan moeten gaan voor aptus, iemand daar ervaring mee? Is ook een goed merk vind ik overal maar wel duurder. Maar op dit moment hebben we het dringend nodig dus word er minder bespaard, plantjes gaan voor
                  Last edited by happygreenstart; 20 November 2019, 15:24. Reden: Schrijffout

                  Comment

                  Bezig...
                  X