Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

De ene bruine vlekken de ander paars blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De ene bruine vlekken de ander paars blad

    Korting op 420shop
    Hey kwekers,
    ik heb hier 2x GWS staan onder 250w cobleds.
    voeding = biobizz
    25L smartpots
    temp = 24-20
    week 8 bloei dacht ik .... geen schema bijgehouden maar trichomen zijn bijna allemaal milky.

    de linker plant heeft bruine vlekken en de andere heeft paars blad maar alleen op het boven oppervlak, alles eronder is gewoon groen.

    12F42FB4-BD31-4C99-B1C8-D98BF6782282.jpeg 71C5AF52-999E-4690-B246-E77592482853.jpeg 45655592-F25B-41D8-92D8-13919C4CBDF2.jpeg C15E0C9E-EEC6-48D7-92CC-9E8246D884D2.jpeg 6D2623F8-32FD-4F30-A5F1-6A9FA5FE189A.jpeg

    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    #2
    Die paarse schijn is vrij normaal. De roestvlekken wijzen op een tekort, maar daar valt zo laat in de bloei toch niks meer aan te doen.

    Comment


      #3
      Ziet er wel lekker uit!

      Comment


        #4
        Aan de geur scheelt niks haha, ruiken zalig
        denk ook niet dat evt tekorten nog kwaad kunnen in dit stadium.
        Maar 2nd opinions zijn altijd welkom!
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


          #5
          Paarse kan van stress zijn maar ook te koude wortels eventueel en er zullen nog wel meerdere oorzaken zijn maar dit zijn denk ik de 1e 2 die voor de hand liggen.

          idd zoals beowulf zegt is het nu wel laat er nog wat aan te doen(als alle trichomen milky zijn zou ik alvast beginnen te stoppen/afbouwen van de voeding)
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment

          Bezig...
          X