Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blaadjes onder aan de plant hangen er triest bij

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blaadjes onder aan de plant hangen er triest bij

    Korting op 420shop
    hey hey!

    zit dus met mijn rqs critical 4de week in bloei, maar wat me opvalt, de blaadjes waar geen top aanzit hangen er triest bij, is dit misschien omdat de meeste 'energie' naar de toppen doorstroomt?
    en zou ik dan dus ook al die bladeren die er slap bijhangen afknippen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2

    Comment


      #3
      lekker laten zitten valt er vanzelf wel af,gaat de rest ook hangen dan heb je ze verzopen
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Ik denk toch ook wat te nat,maar idd laten zitten vallen zelf af het blad zit nog vol voeding voor de plant een reserve.
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #5
          Onder het bladerdek komt bijna geen licht, dus daar sterven bladeren af, de voeding die er nog in zit, word door de plant gebruikt en de bladeren vallen af, of zitten zo los dat je ze er zo afpakt.

          Comment

          Bezig...
          X