Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladeren worden geel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladeren worden geel

    Korting op 420shop
    weet niet meer wat ik moet doen mijn stekjes gaan de eerste week goed lamp 600w op 18 uur naar 10 dagen gaan ze op 12 uur, ph van het water is 6 luchtvochtigheid is op 80% kweek op aarde met wat kokos van canna
    maar dan beginnen de eerte te verkleuren en daarna de rest ook, het is al de 2de keer dat ik dit heb , zijn nu in de 3de week en staan stil of gaan dood 11032010214.jpg11032010215.jpg

    #2
    Re: bladeren worden geel

    Geef je eigenlijk voeding? Ziet er niet echt vergeling uit, ze sterven direct af terwijl ze groen zijn. Komt veel voor zoeits ,vraag me niet waardoor hehe.

    Comment


      #3
      Re: bladeren worden geel

      halfvolle potten gevuld met gewone potgrond zo te zien??
      of vergis ik me nu??

      veel te natte grond
      geen fatsoenlijke wortelgroei in de pot voor voldoende opname water
      je zal meer info moeten geven willen we duidelijkere antwoorden KUNNEN geven

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: bladeren worden geel

        nieuwe stekken zetten in 45 literkuipen met allmix,en een beetje lightmix 4liter in het midden.biobloei voeding of andere biologische voeding en je hoeft geeneens aftezuuren.zou het niet nog een keer op dezelfde manier proberen in iedergeval.als het dan alsnog weer fout gaat heb je een of ander giftig zeil of hout in de buurt van je planten

        Comment


          #5
          Re: bladeren worden geel

          ik gebruik grond van canna en kokos ook heb 11 litter bakken 3/4 deel grond 1/4 deel kokos

          Comment


            #6
            Re: bladeren worden geel

            Je hebt totaal 2 berichten op dit forum geplaatst, gelukkig met foto's maar je tekst is vrij summier...

            Geef je voeding?

            LV van 80% is niet nodig, zulke natte grond ook niet. Probeer ook wat interpunctie in je zinnen toe te passen, je bent nu lastig te volgen soms.

            Als je geen voeding geeft lijkt mij het een probleem van gif. (zeil, rook, verf/lak, foute tent, etc)

            Succes
            B.

            Comment


              #7
              Re: bladeren worden geel

              Ik ga met angel en buizerd mee, zowiezo te nat.
              gewoon doen wat trumbletrimmer zegt,
              zelf gebruik ik BAC Lava aarde, bio voeding en geef Regulator van Aptus mee, dat regelt de voedingsopname nog beter.



              -----------------------------
              Regular magazine

              Comment


                #8
                Re: bladeren worden geel

                Te nat.
                Zit voor de hele kweek water in die potten.

                En pas miniem gaan voeden als ze op 12/12 gaan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X