Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Het zijn geen AF jes maar AFjes die bloeien toch ook langer als 6 weken ofniet? Ben al omlaag gegaan met de ec heb laatste 3 dagen alleen maar water gegeven afgezuurd water
Beste mensen ik zit weer met een probleem het is nu 31 graden in de tent dus moet ik deze verlagen afzuiger kan niet meer harder. Moet ik anders hem terugschakelen op 400 watt of is dit geen oplossing?
Heb hem teruggeschakeld naar 400 nu blijft het mooi ronde de 26,8 27 graden dit is toch prima? Wat gebeurt er eigenlijk met de topvorming als de tempertuur rond de 31 graden licht krijg je dan fluffy toppen?
Comment