Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladrijke toppen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dankj echt waar jij spreekt duidelijke taal
    Ik zal je raad opvolgen en hou zeker contact met je
    Idd ga ik me dan in lezen over ideaal water pH waardes en ec waardes voor volgende kweek weer dat tikkeltje beter te doen

    Thanx Mvg freze kweker

    Comment


      #17
      Gijsch zoals?

      Comment


      • Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment
        Niet mijn eerste keer
        Vaker gedaan

        Beetje die kant op zeg maar..

      #18
      Thanx ik ga de kweek dan nog volhouden tot het eind nu nog een 10 daagjes met voeding en nog een weekje dan met alleen water

      Wat zou ik doen met de eerste plant deze heeft de bruine haartjes en blinkt als zot overal spikeltjes en toppen plakken ook goed

      Zou niet willen dat ik die plant waar ik zeker een rokertje van heb dan te ver laat komen

      Weet dat de trichomen ( blinker tjes) moeten gecontroleerd worden met een microscoop maar die heb ik nog niet

      Ms kijk ik om 1 te kopen tegen volgende kweek
      Welke koop ik dan best?

      Vraag van vandaag laat ik ze even lang uitbloeien zoals de andere plant of snoei ik deze met wiet toch wat eerder?

      Mvg frezekweker

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Met een gewone loep zie je het ook prima mits je ogen een beetje redelijk zijn

      #19
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      Bezig...
      X