Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Naar beneden gekrulde puntjes bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Naar beneden gekrulde puntjes bladeren

    Korting op 420shop
    Goedenavond,

    iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

    Uiteinde van de bladeren krullen naar beneden als een soort klauw.. ik denk dat het te maken heeft met de temp in het hok.. die stond voor gister op 33 graden inmiddels laten zakken naar 28. Ik wil even voor de zeketheid weten of dit het is namelijk en jullie om je mening vragen..
    Attached Files

    #2
    te warm en lage lv dan krijg je dat,maar vind de planten er helemaal maf uitzien,kan ook te stoned zijn natuurlijkheb zoiets ook een keer gehad met zaadplanten.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Zijn dat niet die reveg planten ? Of is dit een ander hok ?

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Robbie010
        Robbie010 commented
        Editing a comment
        Dit zijn die reveg planten indd, weet nog niet zo goed wat ik er mee moet.. heb nu het temp aangepast ej hoop volgende week beter resultaat te zien..

      #4
      Waarom blijf je niet in 1 topic dan ?
      Als je voor elk scheef blaadje een nieuw topic gaat maken moet je ook elke keer alle info erbij zetten maar liever hou je alles bij elkaar in 1 topic anders is het risico dat je iets belangrijks vergeet te melden erg groot, zoals blijkt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Robbie010
        Robbie010 commented
        Editing a comment
        Dag QnQ, kan je je nog herinneren dat ik hier had gezegd dat ik mijn autoflowers op 12 12 had gezet? Omdat ik dat gelezen had en indd via via had iemand mij dat verteld. Toen kreeg ik een hoop reacties van mensen die zeiden op het forum nee dat moet je abdoluut niet doen. Autoflowers gaan zelf in de bloei etc etc.. toen heb ik ze weer terug gezet naar 18/6 en raad toen is wat er gebeurde ... inderdaad reveg en daar zit ik nu dus mee te stoeien want ze schieten de lucht in en weet me god niet wat ik doen moet zodat ze weer de bloei ingaan

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Yep, daarom adviseren we om eerst wat kweekverslagen te lezen voor je begint.
        Iedereen kan zonder problemen en fouten dikke toppen kweken.
        Het staat allemaal voorgedaan hier.

        Btw als je ze op 12/12 had gehouden had je fluffie topjes van 3cm gehad.

      • Robbie010
        Robbie010 commented
        Editing a comment
        Ik heb ze omgezet naar 12 12 nu omdat ze toch al rond 60 a 70 cm hoog zijn nu. Dus nu maar hopen dat ze gaan bloeien en geen hermas worden

      #5
      33 graden is wel erg veel ja, 28 misschien ook nog wel? klauwende bladeren schijnt te kunnen komen doordat de planten te nat staan. Maar ook door teveel stikstof . Ik had er ook last van nl en ze stonden zeker niet te nat . Dus verder gaan zoeken . ik had mn ph toen op 6.2 ( wat toch veel geadviseerd wordt) en met die ph waarde nemen ze stikstof prima op maar de rest minder. sinds ik PH 6.5 hanteer geen klauwen meer gehad !

      Comment

      Bezig...
      X