Kweek altijd met de zelfde voeding.
Beetje groen van Q erbij, nooit
problemen gehad.
Twee dagen geleden de afvoer fan
uitgevallen maar is geen verband te
leggen. Ene plantje 100% en de andere
begint het af te leggen.....Probleem?
Ps. slechte foto maar even op kist gezet....






Comment