Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Super bud auto.al vanaf week 3 problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super bud auto.al vanaf week 3 problemen

    Korting op 420shop
    Ze krijgen voeding van canna via blumats
    2/3 van de aanbevolen hoeveelheid van het kweekschema.
    ph is altijd 6.0
    ec nu zo rond de 1.5
    vanaf einde week 3 begonnen de problemen.
    plantjes zagen er flauw uit en begonnen geel blad te krijgen.
    ik dacht aan een voedingstekort dus de voeding omhoog gebracht naar wat het schema aangaf maar dan kregen ze verbrande bladpunten.dus terug naar 2/3de gebracht.
    ze hebben er altijd heel ongelijkmatig en ongezond uitgezien.en nu ook naar het einde van de bloei een heel lage opbrengst.ze hebben nog een kleine 2weken te gaan.ik zal wat foto's posten beginnend vannaf week 3 tot nu week 7.
    meningen zijn zeer welkom want de volgende ronde zou graag deze soort terug geprobeerd worden maar zonder problemen of iets gezonder liefst.
    thx
    20200321_204234.jpg 20200322_202636.jpg 20200403_194927.jpg 20200327_131319.jpg 20200403_194939.jpg 20200416_204905.jpg
    Attached Files

    #2
    Te droog en daarna veel te nat, onregelmatig water geven en onregelmatig voeding.
    Die moeten echt nog wel langer dan twee weken.
    Hou een bloeitijd van 8 weken aan, en niet de totale tijd die flutzaadverkopers je willen wijsmaken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • smoked bud
      smoked bud commented
      Editing a comment
      Er beginnen veel witte haartjes bruin te worden.en bij 1 plant ziet 60% al bruin dus denk dat het wel eens zou kunnen kloppen.de voeding hebben ze altijd dezelfde gehad eerste weken opbouw en dan stabiel 2/3de maar dan kwamen de gele bladeren dus 3dagen de voeding omhoog gebracht en dan verbrande bladpuntjes dus de voeding weer op 2/3de gezet.en ze hebben 2x te droog gestaan.maar volgens mij moet er toch een onderliggend probleem zijn die planten zien meer geel dan groen als ik ze met mijn planten vergelijk.
      Ook rare vormen van planten precies gebrekkelijke...

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Jamaar bruine haartjes zegt echt helemaal niks he....ik heb al vanaf de 2e week bloei bruine haartjes ertussen zitten.
      Rare vormen zie ik niet, het zijn autoflowers, dus die zien er wel vaker wat anders uit.
      Als ze bleek worden is dat door (groei)voedingstekort of door te nat staan, meer kan ik er niet van maken.
      Misschien heeft iemand anders een betere conclusie.

    #3
    Ik schat ook eerder vier weken, die toppen moeten nog veel groter. Elke dag 1x aandacht en goed water geven, ik schat minstens 500ml per plant eerder meer, en bloeivoeding PH laten schommelen tussen 6 en 7.

    Geef ze eens een scheut bruiswater.

    Comment


      #4
      image_358514.jpg Ik weet het niet.ik denk dat de fout al was dat ik gezegd had dat ze de eerste 3weken geen voeding moesten geven.
      volgende x ga ik zeggen dat ze direct bij het water een lichte dosis wortelstimulater telkens moeten bijgeven van in het begin.
      de 16planten drinken zo een 5liter.
      aan wat kan je dan wel zien wanneer ze oogstklaar zijn?
      er hangt nu gemiddeld een 10gram per plant op.de ene mss 5gr en de andere 15 ofzo

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Je gaat uit van een bloeitijd van 8 weken, dat geldt voor bijna alle planten.
        En dan ga je met een loepje of microscoop de trichomen bekijken.
        (wortelstim. hebben ze niet zoveel aan)
        Regelmatig water en regelmatig voeding blijven geven.
        Misschien eens onderzoeken of blumats wel zo'n goed idee zijn met die gatenpotten.
        Volgens mij kan dat nooit goed werken, maar dat is niet gebaseerd op kennis.

      • smoked bud
        smoked bud commented
        Editing a comment
        Microscoop is besteld.zou hier maandag moeten zijn.
        Khad al 5weken geleden op ali 1 besteld voor op de gsm te plaatsen maar die blijft maar weg.
        Bij mijn kweek gaat het perfect met de gaatjespotten.het voordeel eraan is zelf dat als soms een blumat blijft doorlopen de planten nooit in het water blijven staan want de bodem zit op 4cm van de grond.ze krijgen elke dag 5liter water met voeding.teveel voeding hebben ze denkik niet want de bladpunten verbranden niet.ze hebben het 1x gehad omdat we de voeding omhoog gebracht hadden maar dan direct terug geminderd naar 2/3 van het schema en de untverbranding was terug gestopt.
        Zou het niet kunnen dat er iets niet juist is met de hps lamp die erin zit?
        Want de vergeelde planten zijn die die recht onder de lamp staan en ook de buitenste planten zien enkel geel de kant naar de lamp toe.de kant die naar de zijkant van de tent staat ziet bij allemaal minder geel.
        De lamp hangt op 60cm hoogte boven de planten
    Bezig...
    X