Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren verdorren en gaan dood

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren verdorren en gaan dood

    Korting op 420shop
    Eerste keer wietplantjes groeien en heb geen idee wat er mis is gegaan. Uren lang heb ik youtube videos lopen kijken over hoe je zo’n plantje kweekt, toch iets fout gedaan... 30 April zijn ze drie weken oud. De foto op 21 April is de laatste foto waar ze er nog gezond uit zien. Toen ze ontkiemt waren heb ik ze in een bakje gedaan van die moestuin actie van de AH. Potgrond wat me ouders nog hadden liggen de bakjes gevuld. 17 April Batmix van Plagron gekocht en omgepoot in die redcups op de foto. Heb 3 x Power Flower en 1 x Critical. Zaadjes van Royal Queen Seeds
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Teveel water, te hete aarde en als je ze in de zon gezet hebt, teveel zon.

          Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Tsja, da's batmix he. Veel te vroeg overgeplant en verbrand. Ofwel wachten tot ze er mss door komen, ofwel opnieuw beginnen.

            Comment


            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              kroket Ik lees dat op de plagronsite maar zal het nog ff aan een plagronpersoon vragen

            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment
              Batmix wordt al langer gebruikt dan dat die alga lijn op de markt is. Ik zou zelfs eerder terra nemen dan iets anders.

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Het zal wel zijn omdat batmix onder de bio-lijn valt. Welke voeding je daarbij gebruikt maakt geen snars uit volgens mij. Precies wat Beowulf al zegt; Batmix bestaat langer als Alga.

            #7
            Vrees ook dat dit komt door teveel water.
            Aangezien zaailingen niet te nat mogen staan om te voorkomen dat de wortels "verdrinken" heb je wss iets te veel gegeven.

            Comment

            Bezig...
            X