Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Witte plekjes op twee van de nieuwe blaadjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Witte plekjes op twee van de nieuwe blaadjes

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

Hoopte nooit deze sectie van het forum nodig te hebben maar ben hier dan toch.
    In mijn wiet vond ik wat zaadjes.
    Ik woon momenteel in Italie en binnen wiet is hier moeilijke/niet te verkrijgen. Het is hier (althans op SardiniŽ) zo makkelijk om buiten te planten en het weer is ook optimaal. Als Je gewoon gewent bent aan keuze is het best lastig om dan maar te roken wat je tegemoet komt.
    Dus ik heb de zaadjes gewoon laten ontkiemen en in een potje grond gedaan. Af en toe wat mineraal prik water en dat was het.
    Een maat met wie ik skype zie op het kozijn mijn plantje staan en een paar w later stuurt hij mij zijn oude tent( 60x60 op met een ufo led 150watt denk ik, een koolstof filter en kleine ventilator op.

Vanwege Sars-cov2 is hier alles dicht.
    had nog een dweil emmer staan, wat gaten in, een zakje potgrond en hoppa daar stond ze dan.

Heb alleen wat kippen mest (grofweg 0.6 kg op 20 L potgrond) en thats it.
    Heb geen idee van Ph/Ec waarde van het grond alhoewel ik vandaag de benodigde apparatuur kan kopen omdat de winkels weer open zijn.

Heb in de tussentijd Wel een boek of 3 plus uren aan kweekverslagen, blogs, forums en videos gezien want heb besloten een 4x4 sog te begginen.

heb mijn plantje sinds 25/04/20 op 12/12 gezet (weet niet of het een autoflower is of niet) maar ik denk van niet want ze is haar bloemen aan het ontwikkelen.

Heb twee witte punten op het nieuw blad aan getroffen.
    voor wat ik lees is het een Ph probleem, Waardoor ze sommige elementen niet kan opnemen.
    Heb wat Lst gedaan in het begin en eergisteren wat Hst om het allemaal een beetje egaal te houden.

zoals je ziet is mijn Scrog rekje gemaakt met wat ik in en rond het huis had liggen
    aangezien ze al in bloei is gezet en tot nu toe eigenlijk helemaal geen problemen heb gehad zou ik het super vinden haar te redden en roken

hoop dat iemand mij kan helpen
    Bvd
    cheers!!
    Attached Files

Dat is mechanische schade, of schade doordat de lamp te dichtbij hangt.
    Heeft niets met pH te maken.

Ik zie het alleen op de 1e foto, en die is ook nogal een soortvan paars...dus eigenlijk zie je dan ook weer niks.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Ok ik zal wat duidelijkere foto’s maken, iig dankje voor je bijdragen!

Comment

Spa blauw heeft pH 6.0, en 50/50 regenwater/kraanwater is beter, vanwege stoffen in water.
        effe checken wat ze daar in het kraanwater doen, eventueel 24 uur luchten tegen chloor.

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          O eh, enne binnenwiet kan je daar ook buiten kweken.

• Zekilimo
          Zekilimo commented
          Editing a comment
          Jazeker kan dat maar... ze controleren hier niet op binnenwiet. Wel op buitenwiet! Omdat SardiniŽ de oppervlakte van Belgie heeft maar met alleen grofweg 1.3 milioen inwoners is het best makkelijk om buiten een plantje te planten. Ik heb hier een stuk grond gekocht van 11 hectaar (110.000 m2) maar het is agrarisch grond. Ik verbouw voornamelijk lavendel, olijven en slakken. Het probleem met agrarische grond is dat het via de satelliet in de gaten gehouden word omdat je voor sommige gewassen subsidies krijgt.
          De overheid controleert zo of je daadwerkelijk de hoeveelheden plant als wat je aangeeft plant.
          Het groeien van wiet is strafbaar tot en met 8jaar cel.
          Je kan best een plant of twee hebben maar de strafbaarheid van je tuin staat hem in het THC gehalte en natuurlijk of ze thuis zakjes en weegschalen vinden.
          Op mijn boerderij heb ik een windmolen die piek 20 kw energie produceert, dus het kost me niks.
          Plus zou ik met verschillende groeistijlen en planten willen experimenteren. Gewoon voor de lol maar...
          De Italiaanse regering is hier nu serieus aan het overwegen op de cultivatie van medicatie wiet te legaliseren (momenteel koopt Italie 80%van het medisch wiet uit Nederland) dus hoop ik op de voorgrond te staan zodra de wetten veranderen. Het zou ook super zijn om hier workshops te creŽren.

Zodra het zover zou komen zou ik het ook leuk vinden om via deze forum een groep mensen over te laten komen (eindhoven-Alghero met Ryanair) om ervaringen en kennis te delen. Het is zeker niet iets wT vandaag of morgen Zal gebeuren maar ben me er op aan het voorberijden.

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ganjagast en ipie zijn altijd wel te porren voor een reisje.

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X