Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verkleuring in de bladeren en vreemde littekens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verkleuring in de bladeren en vreemde littekens

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    m’n planten zijn 7 weken oud en vertonen inmiddels wat bladproblemen.

    Anderhalve week terug erachter gekomen dat ik te veel voeding gaf en daar dus tijdelijk mee gestopt.

    Ik heb in de planning om dat morgen te hervatten, ze hebben nu meer dan een week geen voeding gehad. Toch vraag ik mij af waar mijn planten nu last van hebben.

    Komt dit omdat ze nu even geen voeding hebben gehad? Of heb ik andere problemen? Ook hebben sommige bladeren vreemde littekens.

    Wie weet hier meer over?
    Attached Files

    #2
    Die gangen dat is de Mineervlieg, kijk eens onder je blad aan het einde van zo'n gang, daar zit vaak de larve en die kan je er dan met een naald uitwippen.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Thanks, gelijk de bladeren verwijderd had geen zin om met een naald te zitten prutsen

      Iemand enig idee wat de rest van de plant vertoond? Komt dat doordat ik een tijd geen voeding heb gegeven? Of zou dat kunnen komen door beestjes?

      Comment


        #4
        Volgende x blad laten zitten, zolang er nog groen is is er fotosynthese.

        Ze staan buiten toch ? Dan kunnen het beestjes zijn geweest. Die krijg je buiten, doe je niks aan. Andere beestjes komen en eten die weer op, ga je spuiten o.i.d. dan blijven de goede beestjes ook weg. Zolang het geen plaag is niks aan doen.

        Buiten is het wat ruiger dan binnen, dan krijg je weleens beschadigen. Zo lang ze voor de rest goed groeien is dat geen probleem.

        Komt goed !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Ahh thanks, ja klopt ze staan buiten als het mooi weer is dus kans is groot dat ze het daar van hebben.

          Thanks voor de tip, volgende keer ga ik het proberen haha

          Comment

          Bezig...
          X