Gele strepen / vlekken op bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ingo
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2020
    • 3

    #1

    Gele strepen / vlekken op bladeren

    Korting op 420shop
    Ik heb veel opzoekwerk gedaan maar kan niet tot diagnose komen. Iemand een tip / idee ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1833

    #2
    Alstu: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...emde-littekens
    Vrij zeker dat dit hetzelfde is. Maar je kunt het zelf vast het beste beoordelen.
    Je moet ook maar net weten waar en hoe je moet zoeken enzo..
    De zoekfunctie van het forum en google word soms een beetje overschat .

    Comment

  • Jamzieman
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 1039

    #3
    witte sporen zijn larve van de mineervlieg die kan je eruitwippen met een naald aan het einde van zo een spoor.staat nochtans bij bladproblemen topic
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment

    • Nederhigh
      Super Grower
      Lucky Member
      • Apr 2012
      • 1833

      #4
      Is het een buitenplantje trouwens?
      Weet niet specifiek hoe het zit met de mineervlieg, maar een beestje binnen in je tent is vaak een veel groter probleem dan een beestje buiten....

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #5
        Je was waarschijnlijk hevig onder invloed tijdens dat zoeken
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Ingo
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • May 2020
          • 3

          #6
          Yes, bedankt ! Ze staan op het balkon. First time grower, fora en hulpsites als deze zijn nog geen vertrouwde omgeving voor mij. Thanks voor de snelle reply’s jongens !

          Comment

          Bezig...