Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Roestkleurige vlekken oudere wietbladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roestkleurige vlekken oudere wietbladeren

    Korting op 420shop
    Oke, ik heb sinds een tijdje wat nare bruine vlekken op 1 plantje. Het komt vooral op de oudere bladeren. Na een hoop googlen heb ik het terug kunnen brengen tot: een fosfor tekort, een magnesium tekort, een calcium tekort, of schimmel. Ik denk dat jullie allemaal wel weten welke ik hoop dat het niet is. Helaas kan ik met mijn beperkte kennis er niet echt uitkomen wat het precies is. Het zou super top zijn als iemand me hier het kan vertellen. Ze staan in gewone potgrond van Pokon en het zijn autoflower pineapple express van fastbuds.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Welke voeding gebruik je erbij, het kan iets zijn van weken geleden al he , als je nieuwe blaadjes gezond zijn , is alles goed denk ik. Ik heb ook nog zo'n vlekken gehad maar dan door voedingswater te gieten over het blad per ongeluk en dan zonnebrand. Kan iets anders zijn nog altijd ook , hier durf ik niets over te zeggen , succes!
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Lijkt geen tekort, oud blad ook, en buitenplanten.
      Ik zou er niks speciaals aan doen.
      Gewoon af en toe wat voeding, meer niet.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X