Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Lichte vlekken, krom blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lichte vlekken, krom blad

    Korting op 420shop
    4FCB0587-C438-483D-AD73-0F3DEB82C771.jpeg63D760F3-8977-43E6-B37F-AE6D67090D69.jpegBeste mede forumers en growers smokers en alle andere leden ik ben hier voor het eerst en zal me dus in het kort even voorstellen: mijn naam naam is Ryan kom uit het oosten en m’n hobby’s zijn chillen genieten en werken (vreemde hobby Maargoed) en heb sinds kort een nieuwe hobby en dat is een plantje kweken haha maargoed even waarom ik dit bericht plaats is omdat ik een probleempje heb met mijn eerste kweek het is niet professioneel maar wel leuk




    mijn probleem is mijn plantjes zijn nu ongeveer 6 7 weken oud niet helemaal bijgehouden maar goed in de eerste weken vanuit zaad tot zaailing en plant zijn goed gegaan alleen heb ik nu een plant waarvan de bladeren gek doen naar beneden hangen als een soort klauw en vreemde verkleuring het grote schutblad begint al uit te drogen dacht eerst dit is een water probleem juist te veel water nu heb ik hem een week geen water gegeven en het lost nog niet op net toch maar weer wat water gegeven aangezien de grote schut bladeren droog aanvoelen en als ik het vast pak en beweeg zelfs licht versnippert







    hierbij enkele foto’s van de betreffende plant


    groetjes de beginnende kweker
    Last edited by Smokeandgrow; 23 May 2020, 20:48.

    #2
    Ik zie geen foto
    We hebben een speciaal forum om jezelf voor te stellen

    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

    Nu zie ik een foto.
    Lijkt op te warm gestaan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #3
    Heb me plantjes nu voorzien van een ventilatortje en nu gaat het wel iets beter en is de warmte wat na beneden alleen ze blijfen een beetje krullend staan had de plant gisteren enkele zijtakken gefimmed en hiervoor ook de planten tot twee keer getopt

    heb nu ook de grote lelijke schutbladeren verwijderd om te kijken of het wat bij trekt

    iemand nog tips of advies

    groetjes


    A90CA6DE-4913-497F-97C6-91349418B509.jpeg
    Attached Files

    Comment

    Bezig...
    X