Kleine witte stipjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hazer420
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2020
    • 4

    #1

    Kleine witte stipjes

    Korting op 420shop
    Ben nu 13 dagen bezig met men dames en zie nu deze witte puntjes op de bladeren verschijnen van 1 dame. Weet iemand misschien hoe dit komt en of dit erg is? (Zie foto)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Dat komt omdat je bij de hebt gemixt. Samen met de leidt dat tot. Toevoegen van een beetje zal voorkomen dat ze.

    M.a.w. er ontbreekt de nodige info om tot een conclusie te komen.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Stoned maat?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Was het maar zo’n feest, hang de thuiskantoorslaaf uit op het moment..
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3
    Ziet er erg zielig uit.
    Grote pot met een bodempje grond en net genoeg licht om ze in leven te houden.

    Potten mag je vullen tot de aarde er overheen loopt.
    Je licht moet de zon nabootsen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Hazer420
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • May 2020
      • 4

      #4
      Het is een northern light autoflower. Staat in een pot van 12l, hangen 2 lampen boven van 24 watt.

      Comment

      • Rickysticky
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2019
        • 677

        #5
        Waarom niet in de zon die is en paar miljoen watt? Dat zal er goed doen! Let er wel op 1ste 2dagen even niet in de volle zon!

        en wat qnq al aangeeft vul je pot tot de loblbaadjes! Zo staat ze gelijk wat sterker..

        gr,
        Ricky

        Comment


        • Hazer420
          Hazer420 commented
          Editing a comment
          Oei, dat is wel weinig, zou ik dan toch beter wel buiten zetten? Of hoeveel watt zou je aanraden en valt dit nog goed te maken dan? Mvg

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Als je de kans hebt zou ik ze buiten zetten, er gaat niks boven zonlicht.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          10-15 gram wiet zal het niet echt worden he....Ik denk dat het voornamelijk takjes en blaadjes worden.
          Buiten is veel beter.
          Niet meteen in de zon zetten, dat overleven ze niet als ze aan spaarlampen gewend zijn.
          Eerst een week afharden in de schaduw.
      • Hazer420
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • May 2020
        • 4

        #6
        024496EC-799E-45C4-BCF0-291F4CE93F63.jpeg 3C53A9D6-5B9D-4546-BABF-C5F7C5712E89.jpeg
        Eerste foto is green gelato auto, 13 dagen oud. 2de foto is northern light ook 13 dagen oud. ( De donkere stipjes op enkele blaadjes zijn een beetje aarde van het bijvullen.)

        Comment

        • Brandnetel
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2019
          • 781

          #7
          In een grotere pot en naar buiten met die autoflower. Ofwel een goede groei-/bloei lamp kopen, jonguh...

          Comment

          Bezig...