Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gaatjes in bladeren!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaatjes in bladeren!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Weet iemand misschien waardoor deze gaatjes in mijn bladeren komen? Dit is binnen 1 nacht.
    Ik heb tot nu toe geen insecten kunnen vinden op of rond mijn plantjes.
    Ze zijn 3 weken oud

    Ps. Net zie ik dat op een plantje die NIET aangetast is zwarte puntjes rond te steel zitten. Iemand enig idee wat dit is?
    Attached Files

    #2
    Bladluis?
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      Yep, wat luisjes.
      Kan je zo met je vinger eraf wrijven, of met een stokje of wattenstaafje, wat je wil.

      Die gaatjes zijn van rondvliegende insecten denk ik, waarschijnlijk een wantsensoort.
      Dat grote gat lijkt meer van een rups, maar die moet je zien zitten, soms zijn ze heel klein, 5mm en groen van kleur.

      Je kunt tijdens de groei eventueel Neemolie nevelen tegen rondvliegend wild.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X