Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad hangt slap aan 1 kant van 3 weken oude plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad hangt slap aan 1 kant van 3 weken oude plant

    Korting op 420shop
    Sinds een paar dagen kromt 1 kant van mijn plantje wel erg veel. (helemaal richting de steel).
    De andere kant van de plant groeit wel mooi recht.
    Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb gekeken in de diverse toppics echter vind ik nergens een soortgelijk probleem.
    Bedankt alvast!
    Attached Files

    #2
    Zal van een beestje zijn, die heb je buiten.
    Blaadjes checken aan de onderkant en als je een paar luizen ziet ofzo kun je die met een stokje of je vinger eruit halen.

    Zou wel dat stokje naast de plant weghalen en er een paar liter grond bij doen, dan blijft ze vanzelf staan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Timwietje
      Timwietje commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de reacties en het meedenken. Ik hou het bij en indien nodig vraag ik om hulp.

    • Timwietje
      Timwietje commented
      Editing a comment
      Ik heb de boosdoeners ontdekt. Was inderdaad bladluis. Kan ik iets doen om dit te voorkomen of is het gewoon in de gaten houden?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Om te voorkomen kun je tijdens de groei eens per week met Neemolie spuiten.
      Dat gaat lang mee, en kun je evt. in de hele tuin gebruiken.
      Als je mieren ziet lopen, dat mierennest verplaatsen of uitroeien, of de plant verplaatsen.
Bezig...
X