Info kweek:
15x SkunkXL op 1m² | 2e Kweek | 3e bloeiweek
Gefeminiseerd zaad
Plagron Lightmix Medium
Plagron Terra Voedingslijn
Binnenkweek
600 watt HPS
Water + voeding wordt toegediend d.m.v een Blumat irrigatieset
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo helpers,
2 van mijn planten (van 15) zien er erg iel en dun uit, een beetje zielig zelfs. Planten hebben alle zelfde behandeling gehad als de rest.
Er zitten geen vlekken op het blad en ook geen wit poeder. De randen van de bladeren lijken hier en daar een beetje grijs of blauw zelfs.
Wel zijn de 2 slechte planten in lengte mee gegroeid met de rest (nu op 60 á 70 cm hoogte).
Ik heb een foto toegevoegd met 1 goed blad en 1 zo'n dunne.
Ziet iemand wat het kan zijn?
15x SkunkXL op 1m² | 2e Kweek | 3e bloeiweek
Gefeminiseerd zaad
Plagron Lightmix Medium
Plagron Terra Voedingslijn
Binnenkweek
600 watt HPS
Water + voeding wordt toegediend d.m.v een Blumat irrigatieset
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo helpers,
2 van mijn planten (van 15) zien er erg iel en dun uit, een beetje zielig zelfs. Planten hebben alle zelfde behandeling gehad als de rest.
Er zitten geen vlekken op het blad en ook geen wit poeder. De randen van de bladeren lijken hier en daar een beetje grijs of blauw zelfs.
Wel zijn de 2 slechte planten in lengte mee gegroeid met de rest (nu op 60 á 70 cm hoogte).
Ik heb een foto toegevoegd met 1 goed blad en 1 zo'n dunne.
Ziet iemand wat het kan zijn?

Comment