Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help blaadjes vervormen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help blaadjes vervormen!

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Sinds kort ben ik begonnen met mijn eerste buiten kweekje. Ik heb een autoflower lemon haze in een 30 L pot. Grond heb ik bij een tuincentra met cocus vezels erdoorheen, ik heb klein beetje bio mest door de aarde gemengd. Nadien heb ik mijn zaadje uitgekiend in een glas water en eindelijk ging alles goed. Zie eerst foto.. Sinds een paar dagen merk ik dat er nieuwe blaadjes aan 1 kant misvormen en maak mij grote zorgen of het wel goed gaat.. Ik vind de kleur ook lichter dan ik zou verwachten.

    ik heb na 3 dagen wortelroot 1ml per waterbeurt gegeven en 1x schimmel vorming op de aarde gezien, waardoor ik voorzichtig met een plantenspui t de aarde met een azijn/water oplossing heb bevochtigd.

    Ik heb het hele internet afgezocht en wat het dicht bij kwam is dat ik een zink te kort hebt..

    ik baal echt als een stekker, want het ging zo goed de eerste week.Pfff heeft iemand tips om mijn kleine schatje te redden? Zij is nu precies 13 daagjes oud.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Als ze zo klein zijn hebben ze geen tekorten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Gewoon ophouden met dat dramatisch gedoe, het is onkruid, dat kan heel wat hebben!!

          Er zitten honderden schimmels onder de grond.

          Kijk effe in kweekverslagen, hoe ze er in het begin bij staan, en een paar weken later.

        #5

        Comment


          #6
          Misschien helpt het als we het ook kunnen zien ?

          Buiten heb je altijd wel wat schade, dat geeft niks.
          Als er in het begin een beestje 3 hapjes uit de jongste blaadjes heeft genomen, dan gaat dat blad niet dood.
          Dat blad gaat gewoon groeien en ontwikkelen, inclusief die schade of gaatjes, die groeien mee.
          En als het groot genoeg is, ziet de kweker opeens raar blad zitten ....

          Beestjes in de top als ze jong zijn is wel een probleem, omdat daar de ontwikkeling vandaan komt.
          In bijna alle gevallen zijn het bladluizen dus check ze gewoon regelmatig daarop, en zolang er niks te zien is komt het wel goed.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #7
            Ja hierbij een foto.. hopelijk ik het duidelijk genoeg om te zien waar ik me druk om maak.


            Attached Files
            Last edited by AnthonyK; 19 June 2020, 18:55. Reden: Of is dit genetische Fokop?!

            Comment


              #8
              Welke biomest hebje door de grond gemengd, en hoeveel ?
              Het zou eventueel kunnen komen door wat te zwaar bemeste grond.
              Daar groeien ze normaal wel doorheen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X