Ik heb 2 autoflowers van ongeveer 5 weken oud, ze staan altijd buiten. Ik had al gemerkt dat er bladluizen opzaten dus heb ik een paar dagen pesticide gespoten maar een paar dagen later begonnen er bij 1 een paar oude bladeren geel te worden en bij de andere zijn het nieuwe bladeren die vanuit het midden verkleuren. Weet iemand wat er aan de hand is. Ik geef geen voeding.
Bladeren kleuren geel en bruine vlekken
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Koolzaadolie is de dragende stof denk ik, dat is niet de werkende stof want koolzaadolie doet niet zoveel in z'n eentje.
Ja, en in de zon spuiten is nooit handig.
Je hebt het dus fout gedaan. Daar kun je nu verder niet zoveel meer aan doen.
Even zien dat dat gele op de 1e foto een beetje wegtrekt komende week, en die blaadjes onderaan zijn verder niet zo interessant.
Ik zou wel 2x per week wat groeivoeding geven. -
Er zijn 100 soorten voeding. Wil je echt op het advies van 1 of 2 mensen af gaan ?
Waar wil je het halen, tuincentrum ? Een goeie algemene tomatenvoeding is prima.
Online kun je alles bestellen. Wil je geen pH gaan meten zoek dan iets organisch/biologisch.
-
-
Hoeveel heb je gebruikt en kan het dat het in je aarde terecht is gekomen?
Hoe groot zijn je potten ongeveer?
Welke aarde gebruik je?
Bij die met de gele bladeren onderin zou ik in eerste instantie denken aan een voedings tekort.
Comment





Comment