Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem blue dream

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem blue dream

    Korting op 420shop
    Ik heb sinds enkele dagen
    last van een bladprobleem aan mijn blue dream denk dat het ligt aan de luchtvochtigheid maar lijkt me toch sterk aangezien de andere Het goed doen
    Ze staan onder een easygrow s800 v2 full spec is nu in 4de week groei Kan iemand mij vertellen waarom de bladeren er zo uitzien ? De luchtvochtigheid ligt rond de 80 % maar ben een luchtontvochtiger gaan halen dus ga hem naar de 60% halen temp is perfect tussen de 26-22
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hoe kom je aan 80% LV, staan ze in een schuur of geef je erg veel water ofwa ?
    Ik lees ook niet welke voeding je geeft en hoeveel.
    Tis een beetje een raadspelletje.
    Hoe ver hangt de lamp van de planten af ?

    Als je alle info aanvult is er vast iemand die kan zeggen wat het probleem is.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Het is in een kelder dus ja redelijk wat vocht Aangezien het allemaal dicht geplakt is in een soort grote Tent. De ontvochtiger staat er en is na een uur op 60% gedaald heb de planten geen water gegeven Ga even zien. De stam is ook echt heel breekbaar als je er een beetje op duwt en als je iets te wilt ben bij de LST kan de tak al eens breken....
      gebruik de hele plagron terra line als voeding, de lamp staat ongv 40 cm van de plant

      Comment

      Bezig...
      X