Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Eerste kweek; Gele bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek; Gele bladeren

    Korting op 420shop
    Goedemorgen,

    Begin mei heb ik zaden gepland van een aparte soort; Frisian Duck.
    Omdat dit mijn eerste kweek is en ik nog niet weet hoe de buren etc hierop reageren, heb ik besloten om voor deze soort te gaan.
    Ik wil zo biologisch mogelijk kweken en hierbij dus zo min mogelijk gebruik maken van voeding. Mensen in mijn omgeving zeiden namelijk dat het mogelijk was om te kweken zonder voeding.
    Echter begint mijn plantje nu steeds meer gele bladeren te krijgen, zie foto's. Ik hoop dat iemand kan vertellen of dit een te kort aan voeding is of te veel / weinig water (wat ik niet denk, de plant laat zijn bladeren niet hangen..?).
    Als dit een te kort is aan voeding, zijn er voedingsstoffen welke voldoen voor een wietplant en welke te koop zijn bij bijvoorbeeld de boerenbond of soortgelijke winkels?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Gr. FrieseEend
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ja, zo zien ze eruit als je geen voeding geeft.

    https://www.pokon.nl/producten/item/...ateroplosbaar/

    Zoiets werkt prima.

    Lees de gebruiksaanwijzing als je voeding gebruikt.

    - topic verplaatst naar de helpdesk -
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Bedankt voor je snelle reactie! ik zal maar meteen een flesje voeding gaan halen

      Comment


        #4
        en gelukkig heeft het geholpen, mijn plantjes staan er weer vrolijk bij. Bedankt!

        Comment

        Bezig...
        X