Plekjes op het blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ricardo77
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jul 2020
    • 12

    #1

    Plekjes op het blad

    Korting op 420shop
    Dit zijn 3 jacky white plantjes staan sinds dag 1 heerlijk buiten in de zon .nu beginnen er bij de meest rechtse op de foto wat plekjes op het blad te komen kan dit kwaad of is dit vrij onschuldig? Ook ben ik benieuwd hoe de plantjes er volgens jullie in zijn algemeenheid uit zien aangezien dit mijn 1e keer is?

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    Zien er goed uit niets geks aan te zien
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • RONCIU
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2020
      • 103

      #3
      Ze zien er goed uit......in leven houden en ......oogsten !
      Succes

      Comment

      • Old dawg
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2020
        • 1266

        #4
        Ze staan er goed bij, alleen vraag ik me af of die verzinkt metalen emmers drainage gaten hebben?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Misschien kan je een foto van het probleem maken ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ricardo77
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Jul 2020
            • 12

            #6
            De emmers zitten gaten in heb ik er doorheen geboord! Op deze foto is het mischien iets makkelijker te zien
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Dat zijn spoortjes van thrips.
              Als je planten gewoon buiten staan hoef je daar niet meteen wat aan te doen.

              Eventueel kun je eens op zoek gaan naar Neemolie.
              Dat kun je tegen allerlei beestjes gebruiken en werkt -als één van de weinigen- ook preventief.
              Altijd handig om in huis te hebben als je een tuin hebt of vaker kweekt.
              Stel dat het echt een plaag wordt kun je ze daar een keer mee behandelen, maar voor 3-4 blaadjes met wat streepjes zou ik me niet druk maken.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...