Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verbrande en op gekrulde bladeren GOLD RUSH semi auto flower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verbrande en op gekrulde bladeren GOLD RUSH semi auto flower

    Korting op 420shop
    image_372561.jpgimage_372562.jpg​goedemiddag,
    Ik ben een aantal weken geleden begonnen met mijn 1ste buitenkweek. Ik heb voor mijn eerste plant gekozen voor een gold rush semi autoflower. In de eerste periode (na de ontkieming) van de kweek heb ik de plant laten groeien in een 20 L pot en daarna heb ik hem over gepoot naar een 65 liter pot. Alles zag er goed uit totdat de plant ongeveer 10 dagen geleden een beetje op begon te krullen en verbande plekken kreeg. Ik heb de plant hierna geen extra voeding meer gegeven. (hiervoor kreeg te plant extra Plagron terra grow voeding). De plant heeft genoeg water gekregen naar mijn idee. Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn van de verbrande bladeren en van de op krulling van de bladeren?
    Alvast bedankt!
    Groeten Klaas

    De eerste foto is 2 dagen oud waar de bladeren al verbrand zijn
    De 2de foto is ongeveer 10 dagen oud toen begonnen ze een beetje op te krullen

    #2
    Teveel voeding
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Welkom bij JD

      Topic verplaatst naar de helpdesk.

      Als je wil kun je in het introductieforum een nieuwe poging doen om je voor te stellen.
      Last edited by QnQ; 3 August 2020, 20:29.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X