Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gekrulde en donkere blaadjes zaailingen in Cellmax

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gekrulde en donkere blaadjes zaailingen in Cellmax

    Korting op 420shop
    Hallo
    Ik ben een beginnende kweker en ben een feminized critical aan het planten in de Terra grond van Cellmax met perliet. Na veel problemen met het zaadhoesje die er niet af wou en veel opereren, kwamen de eerste 4 blaadjes. De kiem baadjes zijn nu erg donkergroen ( door teveel voeding?) en staan mooi recht, maar mijn gekartelde blaadjes staan gekruld naar beneden. Geef ik te veel water, want voeding geef ik nog niet, het is nog maar een zaailing. Of is mijn aarde te heet? Wat kan ik hier dan aan doen, heb geen andere aarde in mijn bezit?

    #2
    Heb je ook een foto?
    4x20l-rdwc-met-2x-critical-en-2x-mimosa-evo-480wled nu lopend.....

    Comment


      #3
      blah
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by QnQ; 9 August 2020, 18:57.

      Comment


        #4
        Voorlopig laten groeien en niet zeiknat. Ziet er normaal en gezond uit. Oja, de aarde mag tot aan de lobblaadjes. Daaronder maakt ze wortels aan.

        Comment


        • HDHD
          HDHD commented
          Editing a comment
          Zeker? De gekartelde blaadjes staan wel scherp gekruld, lijkt mij niet super normaal. Ja heb de pot nu tot boven gevuld.

        #5
        Tja, die grond zal te zwaar bemest zijn he...
        Je hebt de gebruiksaanwijzing niet gevonden op de site van cellmax denk ik ?

        cellmax.png

        Bij Grow Phase 1 gaan ze pas in de Cellmax grond.
        Linkje naar de site van Cellmax.

        Halverwege staat "Download hier het kweekschema....etc", dat is de link naar een PDF waar dat in staat.

        Aight...wat te doen...
        Meestal zeggen we niet te nat houden, maar als de grond al te 'heet' is kun je ze beter iets vochtiger houden dan "droog".
        Ze zullen wat krullen, maar daar kun je weinig aan doen.
        Zeker geen voeding of iets anders geven, alleen maar water de komende 3 weken en dan eens zien hoe het gaat.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • HDHD
          HDHD commented
          Editing a comment
      Bezig...
      X