2 blaadjes hangen slap, wat is dit?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HDHD
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2020
    • 53

    #1

    2 blaadjes hangen slap, wat is dit?

    Korting op 420shop
    Hallo
    ik heb een speedy chile zaailing van 8 dagen oud in een 29l pot met de cellmax Terra aarde. 1 blaadje hangt los en er zijn ook kleine bruine vlekken, wat is dit en wat kan ik eraan doen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by HDHD; 11 August 2020, 22:53.
  • HDHD
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2020
    • 53

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Gps
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 1988

      #3
      Waarschijnlijk gewoon rustig afwachten.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


      • HDHD
        HDHD commented
        Editing a comment
        Kweet niet ziet er niet zo goed uit
    • HDHD
      Advanced Stoner
      Member
      • Jul 2020
      • 53

      #4
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • rookpuur
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 124

        #5
        Met dit formaat plantje kun je toch niet veel doen. Ik denk dat ie gewoon door groeit en je er over een tijdje niks van terug ziet.
        De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

        Comment


        • HDHD
          HDHD commented
          Editing a comment
          Ja dat is waar, hoop gewoon dat het geen schimmel is ofzo, ze heeft effe in de regen gestaan, maar daar zou ze toch tegen moeten kunnen, niet?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Heb je weleens in de helpdesk hier gekeken hoe schimmels en rot eruit zien ?
          Er staan een heleboel foto’s

          Dit lijkt op verbranding maar je geeft verder geen info over licht enzo
      • HDHD
        Advanced Stoner
        Member
        • Jul 2020
        • 53

        #6
        QnQ ja maar wist het niet goed, omdat het zo wit grijsachtig is dacht ik misschien schimmel ofzo. Ja stond gisteren hele dag in de zon aan 36° en heeft veel water gekregen, maar niet op de bladeren denk ik. Het was ook de eerste nacht buiten van mijn plant. Wat kan ik best doen tegen verbranding?

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          In de schaduw, en zo'n klein plantje heeft weinig water nodig, dus leer potten tillen!!

          ( Ghehe, 29 liter pot )
      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #7
        Maar je moet een zaailing niet steeds binnen houden en dan in de zon zetten he, dan verbranden ze.
        Je zet ze buiten, of je houdt ze binnen uit de zon en onder een lamp, niet allebei.

        * ook deze verplaatst naar de helpdesk
        Last edited by QnQ; 11 August 2020, 20:15.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • HDHD
          HDHD commented
          Editing a comment
          Ja ik weet het, maar kan ik nu iets doen dat de plant misschien nog gaat herstellen, of is het te laat?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Voor je naar bed gaat op je knieën gaan zitten en bidden dat het goed komt.
          Nee, je kunt niks doen aan zaailingen. Beter, je hoeft niks te doen aan zaailingen.
          Daar gaat het meestal fout, kwekers die teveel doen
          Niet meer in direct zonlicht zetten als ze daar niet 24/7 staan.

        • HDHD
          HDHD commented
          Editing a comment
          Hahaha ja en ja dat weet ik dan ook goed voor de volgende keer
      Bezig...